Pärlan är hemma.
Publicerat den

Vi har hämtat hem vår lilla pärla nu, Volvo V70. Woho, vi har saknat volvo lite. Hade nämligen en innan vi bytade den mot Saaben som vi precis har fått sålt. Men nu när vi väntar en till så var det nästan omöjligt att få in hela familjen i den, tyvärr får jag säga, för älskade den bilen också, men nu känns det luftigare, tryggare, mer plats och det bästa, Automat!!

Så när Ella kom hem från dagis med sin pappa blev hon rätt så snopen när hon helt plötsligt fick se en Blå bil istället för en röd? Hm vad hände nu. Efter några funderingar så brydde hon sig inte mer om den saken, och var mer fascinerad över att pappa hade mössa på sig. Ojoj, pappa möööössa!!

Nu blir det fredagsmys med fruktsallad och The Voice. Dock har jag en undangömd godispåse som jag går och smusslar med ute o köket var gång jag går och hämtar någonting (Martin får eller rättare sagt ska inte äta godis på ett par veckor då han går på en proteindiet och jag vill ju inte vara den där hemska människan att sätta fram den mitt framför ögonen på honom, haha) Men jäklar vad duktig han är.

Gått ner flera kilo på bara ett par dagar, och denna diet innebär även att du får äta frukt och grönt så det hela blir Lite enklare än dieter där man Endast skall dricka sina shakes.

Detta har även fört med sig att både jag och Ella äter mycket bättre mat, med en himla massa blandad kompott av både sallad i olika former och smaker och frukt så det snart sprutar ur öronen snart.
Good work honey, du är snart vid din målvikt igen ♥

 
 
En glad liten skit innan läggdags.




lejjne

vad långt hår lill pärlan har fått :) så himla söt!



URL: http://lejjnus.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?