Svar till er.
Publicerat den

Glömde bort att skriva svar till er som inte hade någon blogg jag skunde skriva till. Gällande inlägget med huvudvärken.

Alex: Tack så jätte mycket för dina tips. Jag håller på att skriva ner lite i en dagbok nu, så tänkte titta igenom den sedan om några veckor och se om man kan se något mönster. Jag hoppas verkligen det, har även köpt magnesium som jag fick i tips om att göra när man är stel i nacke och axlar.


Carolina:
Tack så hemskt mycket för den fina kommentaren om bloggen och tillskottet.
Och gällande huvudvärken så skriver jag nu flitigt i dagbok om hur vardagen ser ut och hur jag känner med värken för var dag etc. så hoppas verkligen nu att det börjar bli bättre. Och som jag skrev till ovanstående så har jag köpt magnesium som jag fick i tips om också. Nu jäklar försöker vi allt :)

Tack snälla söta för att ni bryr er ♥







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?