Telefonen från handen.
Publicerat den

Solstrålen i huset. Underbart att komma hem när man hör hennes springande mot dörren, ropandes "mamma, mamma" för att sedan slänga sig i ens famn.

När hon sedan tar ens telefon ifrån ens hand efter den mysiga kramen och springer till soffan för att säga "Spela" och går in och gör det vanliga är väl mindre "underbart". Haha, du gör våra dagar gumman.

  




Jenny - mamma till Milo och gravid med Liten ♥

Sv: Jo, nu har vi kollat upp det. Köpte dom kläderna innan det var dags för UL bara för att jag inte orkade vänta längre haha :D



Haha okej, nä visst är det svårt att inte låta bli att ta reda på vad det är? Svårt att inte vara nyfiken :D



URL: http://jeennyulmheden.blogg.se/


Maja

ah hoppas du hittar några bra byxor, tycker mest det är dåligt utbud överallt, särskilt H&M. En del hemsidor som säljer mammakläder har fina modeller på byxor men ofta tycker jag de är för dyra.. det är ju så kort tid man ska ha dem. Jag snålar nu och bor i mina tights, inte såå långt kvar nu :)

Kommer ni ta reda på vad det blir på UL? vilken vecka är du i nu? :)



Jag håller med dig om att andra graviditeten känns annorlunda! framförallt går det snabbare, både tiden och att magen växer... kroppen och jag själv hinner inte med, så jag har fler besvär denna gången. Eller rättare sagt så dök de upp tidigare! har åderbråck som jag har ont av och så hugg/smärtor i ljumskarna när jag går ibland, eller reser mig upp. I övrigt mår jag bra, mådde bara illa de första två veckorna.

Men nu när man har Siri som tar upp mycket av ens tid och tankar så hinner man inte tänka så mycket på barnet i magen, den bara hänger med :) var nog mer harmonisk med Siri, men det är kanske inte så konstigt egentligen. Dock så känns det lika underbart att få lära känna denna lilla människa som första gången, och speciellt att uppleva Siris reaktioner.



Jag hade tänkt jobba februari ut, dvs går jag hem ca 4 veckor innan BF. Har blivit omplacerad till lättare arbetsuppgifter så det funkar bra att jobba! Hur länge tänkte du jobba?



URL: http://majapirayan.blogg.se/


lejjne

haha så gör ida också.. spelar spel på iphonen eller så håller hon på med ipaden.. dagens småbarn <3



URL: http://lejjnus.blogg.se/


Janni

Haha, ja vilken koll dom har. Samma här med Lilly. Men spela kan hon inte än. Hon tittar på pippi :)



URL: http://innaj.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?