En fartfylld helg, jag gillar´t.
Publicerat den

Denna helg har varit en fartfylld en. Igår firade vi en väninna som har tagit examen, det bjöds på god mat, husesyn i hennes nya, jätte fina lägenhet och mysigt sällskap med alla sina fina vänner. Grattis igen gumman.

Idag blev det bokskogen på förmiddagen. Mötte upp vänner till oss och deras lilla hund Agnes, som Ella först blev lite rädd för, men som sedan ville klappa, busa och kasta boll till. Jag och Emelie gick en slinga som nog var 2,5 km, En powerwalk med två gravida tjejer, en hund och en vagn. Svettigt värre, men inte kunde man tro att vi bar på något extra i magarna :)

Killarna skulle ta slingan som var hela 7 km lång, riktiga kämpar kom dem in i mål och såg knappt trötta ut. Ni vet, dem tränar inför att springa Malmö halvmaraton i Augusti, så det gäller att ligga i.

Redo för att åka hem till dem för att få i oss lite fika, och titta på deras nya lägenhet. Jag kunde få i mig inte en, två, men Tre bullar (om inte mer) och en massa kaffe och choklad på det, kommit in i det (eller så skyller jag ifrån mig att jag har en bebis i magen, har väl mer eller mindre alltid ätit mycket) att jag kan äta hur mycket som helst utan att bli mätt. Ujuj, får väl passa mig så det inte blir en vana.. Meen, jag har ju faktiskt en liten till att föda nu, skönt att kunna skylla på ibland. :)

Hem om, snabbt som attan in i duschen, och sedan kom besök av faster och farbror Lelle. Kom förbi för att busa med Ella, ja och oss såklart, fika lite för att sedan säga hej då till Lelle som skulle bege sig hem. Ja, jag vet ju hur dem har det med förhållande på distans.. det är Inte roligt överhuvudtaget.. Men man kämpar! 

Efter många spring upp och ner är tvätten nu äntligen färdig och Ellas snutte fick bli ren och fin också (skönt att man Får tvätta den för henne, annars hade den nog inte sett rosa ut överhuvudtaget). 
Ska sätta mig bredvid mannen och glo på det tråkiga utbudet där finns på tv.

Ha en toppen kväll alla fina.
  

 


 
 
 
 



Monia

Hej! Just nu har jag en tävling i bloggen där du kan vinna ett presentkort värde 250 kr hos HejBaby.se - tuffa kläder för barn 0-6 år :) Kika gärna in och var med i tävlingen :) Om du inte gillar reklamkommentarer som denna så ber jag om ursäkt, radera den bara... Har jag råkat skicka till dig fler gånger så ber jag återigen om ursäkt. Inte lätt att hålla koll på alla man vill göra reklam för :)



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-presentkort-hos-hejbabyse.html



URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


ellenojag

Vilka mysiga bilder och så fint magen putar där under jackan ;)



URL: http://ellenojag.blogspot.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?