Sitter och väntar för tillfället..
Publicerat den

Tack både för era gratulationer för det nya tillskottet som kommer och även tipsen på mammakläderna. Får ge mig ut och leta lite mer.

För tillfället sitter jag och väntar får man väl säga. Jag jobbar som konsult på företaget Manpower och för tillfället sitter jag som "tillgänglig på telefon" ifall någon har blivit sjuk och som jag då åker dit och backar upp. Dock känns det som att jag har sjunkig lägre än vad jag hade i jobb när jag gick ut skolan. Därför mina tankar och funderingar runt att plugga igen till Något jag vet håller mig nära.

Förra veckan fick jag hoppa in på ett företag där det till största del handlade om att tömma diskmaskiner och stå i deras kök för att "rensa" ifrån andra som spiller mat på borden, diskbänkarna och även dem som inte ställer in i diskmaskinerna. Där befann jag mig, och nej, det låter precis lika roligt som det var. Dock får jag poängtera att jag jobbade med en fantastisk tjej och vi fungerade jätte bra med varandra. Men hade det inte varit för henne så hade jag nog inte fortsatt.

Så nu sitter jag här, nyduschad och färdig för att kanske behöva bege mig någonstans...







Emma

Grattis !! Väntar själv en liten i slutet av Juni, närmare bestämt midsommardag! Mysigt! Jag köpte ett par jeans + ett par svarta mammabyxor på H&M. Men Tunikor och tröjor är väldigt trista, så jag använder de tunikor jag har hemma.



URL: http://nosslikse.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?