Inte en kotte, förutom vi.
Publicerat den

Såhär tomt och ensamt var det när jag kom för att hämta min lilla älskling från dagis. Inte en kotte, förutom vi.
Dock glad över att detta bara blir en dag i veckan nu, och det känns verkligen så himla skönt. Att inte behöva ha den där klumpen i magen varje gång man slutar sent och skyndar sig hem för att hämta hem vår Ella. Nej, min själ, jag skaffar inte barn för att Inte kunna träffa dem.




ellenojag

Tack sötis, det är så underbar att äntligen ha honom här, går bara och sniffar bebis hela dagarna!!
känner igen den där klumpen i samband meed dagis.. förstår itne hur tidigt vissa kan hämta sina barn!? Ibland när vi kommit vid halv fem (vilket jag inte tycker är jätte sent?) så är Ellen sist, galet!
storkram på dig fina <3



URL: http://ellenojag.blogspot.com


Janni - Mama till Lilly

Åh ni har den där bilen vi vill ha. Nöjda?
Vi måste byta snart och vi vill båda två ha den där bmw´n. Underbar! och vit såklart ska det ju va! Min lillbil, toyota yaris är vit :)

Det där med dagis är svårt.. På Lillys avdelning försvinner 6 st till hösten och de ska inte ta in några nya, då blir det alltså 6 barn. och alla är mindre än henne. Det gillar jag inte. Så vi har faktiskt ansökt om nytt dagis som vi nu fått beviljat från 10 sept. I sommar håller jag henne hemma eftersom jag inte ska börja jobba förän troligtvis september så det känns skönt. Synd att vara själv på dagis för lillskruttan :( Men vad gör man om man måste jobba...?

Hade ni en fin midsommar?
Skit för blogg.se men jag hoppas de ser till att fixa imorgon när det är vanlig dag igen. Puss



URL: http://www.innaj.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?