Frukost, here i come.
Publicerat den

Går kvällen blev sådär helt perfekt. Kunde ta det i min takt, fick mitt bad, det lugna, Lite vila (ca 10 min) och sedan en sväng på stan.

Bästa väninnan kom upp vid sex tiden och vi satt och pratade om allt och inget. Tråkigt att man inte kan ses så ofta längre, men när vi väl ses tar vi alltid vid där vi slutade.

Blev sedan middag på Fridays, en drink och en hamburgare senare begav vi oss. Köpte lite godis och la mig sedan i sängen.

Man känner verkligen det sedan man blivit mamma orkar man definitivt inte mycket på kvällarna och tyckte att detta blev en perfekt avslutning på kvällen, och klockan var inte mer än 22:00

Har fått en riktig förkylning också, och halsen var inte riktigt med mig igår. Så nu ska den Väck. Innan resan till NY skall jag vara Frisk.

Sov helt okej. Vaknade några ggr då jag bor några våningar över en nattklubb som höll igång in mot småtimmarna.

Fick ett sms av älsklingarna där hemma, låg i soffan, drack välling och tittade på barnprogram.

Nu ska jag bege mig ner mot frukosten. Den jag längtat till mest, älskar verkligen frukost, och hotellfrukosten här kallar jag mer än Duga.




Therese med Clara

Finns inget bättre än hotellfrukost :D



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?