Effektivitet gillas.
Publicerat den

Jag säger som alla andra, vååååår. Äntligen, äntligen (hoppas iallafall) är våren här för att stanna. Som sagt igår hade jag på mig skinnjackan och idag har jag kunnat gå i endast tröja, ja, var väl lite att ta i tyckte jag med, så en tunn jacka på det. Men hey, allting är bättre än vinterjackan.

Effektiv dag idag med känns det som. Träning på morgonen, bokat in alla möjliga behandlingar. Fick nämligen ett presentkort för kiropraktik som jag nu äntligen har bokat in, och så var det den efterlängtade behandlingen till helgen. 

Ellas faster ville gärna hämta henne på dagis idag och träna upp det lite inför vår resa till New York, då det kommer bli ett par dagars hämtning och lämning för både faster och farmor. Martin och jag ska nämligen åka till "The BIG Apple" för första gången, och jäklar vad jag ser fram emot denna resa.

Först var det tänkt som en "sista" resa på ett tag iallafall framöver då vi då var beräknade med en liten i juni, men nu när dem planera krashade sa vi att detta får bli en nystart för oss istället. 

                                               
              Tack så mycket för att ni ställer upp dessa dagar, betyder sjukt mycket för oss.





Det är så roligt när vi är inne och bygger med klossar, för det är verkligen uppdelat. Ella tar typ alla klossar och sedan ger hon mig några stycken och tycker att ja, mamma ska väl få några iallafall.
Men detta torn, eller vad det nu är, snodde jag faktiskt till mig dem flesta klossarna till att kunna göra.
Tog dock inte lång stund innan hon var där och snodde tillbaka.
Haha, härliga unge.




Jennie

tack söta för pratstunden innan<3



URL:


Martina, Ellas mamma <3

Jennie: Tack själv fina du.



URL: http://maella.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?