Bästa radarparet.
Publicerat den

Ella har fått ha lite semester från dagis idag och istället fått umgås med mormor sin. Jag var också med på ett hörn.

Imorgon åker jag upp med mamma till Stockholm för min "ensamma" helg på hotell fredag till lördag. Tyckte det lät som en bra idé tills jag nu såhär en dag innan inte Alls vill åka. Hur ska jag klara av och åka själv, utan min man och dotter. Första gången Jag åker ifrån dem, annars har det ju bara varit Martin som tagit sin väska och farit iväg, för jobb, men ändå. Kalla mig pluttinuttig, för det är precis vad jag är.. Man är ju för hemmakär och framförallt familjekär. Men jag ska verkligen försöka att slappna av och tänka att jag nog innerst inne behöver detta.

Koppla bort alla tankar på det som har varit och fokusera på nuet och framtiden. Klart som fanken att jag kommer sakna ihjäl mig, men det här gör mig förhoppningsvis gott.

 



I väntan på att farmor och pappa skall komma hem och äta middag med oss finns det alltis saker att underhålla
sig med.

 
Loppan fick dem UNDERBARA byxorna av mormor.

 
Ett, två tre.. KLICK!
 


 
Haha, bästa radarparet.



Tack för denna mysiga dag mormor. Det gör vi snart om igen ♥




Elin

Hihi den tröjan har Matilda med så fin :) det kommer göra dig gott och du ska ju inte vara iväg så länge, så njut riktigt nu och ro om dig själv kram



URL:


Jessica

Sv: förstår vad du menar. Jobbigt att vara borta från familjen.

Men du får ladda upp batterierna lite. :)

Imorgon var det beräknad att vi skulle få vår lilla flicka :/

Känns verkligen skit.

Allt kommer tillbaka liksom på nytt.

Det är nog denna dagen man måste ta sig förbi med för att verkligen kunna starta om.

Skit :(





URL: http://iiicaa.blogg.se/


Marianne

Du behöver också få egentid, det är bra att längta lite.

Viktigt att du tar dig såna dagar. Tro mig. I know.

Välkommen till stan igen! Kram!



URL:


Lovelyeverafter - Mammalivet, foto & design

SV: Ja visst är den :) Köpt på H&M :)



URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?