Tanden är väck.
Publicerat den

Yes! När man låter väldigt trovärdig och är duktig på att spela över så fixar man sig en tid på samma dag. Det var precis vad jag gjorde. När jag igår var hos tandläkaren och fick tid för att ta bort min visdomstand visade det sig att dem inte hade någon tid förrens en månad därpå. När jag sedan ringde i morse för att berätta hur jag verkligen kände och att jag vare sig kunde sova eller äta och att vare sig ipren eller alvedon hjälpte mot smärtan fick jag tid direkt och kunde åka ut.

Var där på en halvtimma och där ifrån efter en halvtimma. Ja, nu är tanden ute och så skönt att inte behöva ha den tiden att vänta på. Bedövad upp till överläppen åkte jag och hämtade ut min penicillin. Så nu knaprar jag tabletter i sju dagar framåt.

Det hjälper att ligga i och överdramatisera lite.




lejjne

bra gumman!!! <3 det är bra att stå på sig



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?