Kärleken har åkt.
Publicerat den

Åh, det är lite jobbigt nu när Martin är borta så mycket i veckorna med jobbet för jag har så svårt att komma till ro, och det gör det inte bättre med att vi har en så stor säng som nu blir ännu större. Får bunkra upp med kuddar och hans täcke bredvid mig för att känna mig någorlunda trygg. Jag brukar faktiskt sova med hans tröja vid mig så jag känner hans doft, okej, ni kanske tycker det är lite mesigt, men jag är van att ha det så och jag känner mig faktiskt väldigt mycket tryggare.

Sa hej då till honom för några timmar sedan. Han blev hämtat av en kollega som skall köra dem till Öland, 4 timmar, för att kunna jobba igen alla dessa dagar och nu speciellt när man får en dag mindre då det är röd dag på torsdag. Happ, det var den söndags kvällen det..!

Låt dessa dagar gå fort!


Jag älskar dig!




Emma

Tycker inte i heller om att sova själv. Trycker Robins täcke mot mig och sniffar. Larmet på, lampan i fönstret tänt och lägger mig i mitten av sängen. Vår säng är med redan stor och större blir den när han går.. Robin jobbar natt. Sticker kl.01:30 och återkommer kl.11:15 på morgonen. Jag kan väl säga att i och med graviditeten har jag kunnat vara hemma men när jag jobbade träffades väl vi mellan kl.17-22 varje dag och oftast var det träningar i väggen och även jobb möten. Så helgerna för oss är VÄLDIGT heliga. Och då oftast är det då man även ska träffa vänner eller släktingar.. Men vi får åtminstonde vara tillsammans! Så jag instämmer när de är hemma är det trygghet.. Tycker absolut inte du är mesig.. Vi e normala som vill ha de vi älskar hos oss :)..



URL: http://smileyheart.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?