Så här vill jag ju alltid ha det.
Publicerat den

En härlig vårdag vaknade man upp till.

Familjen gick upp tidigare än mig, så jag kunde ligga kvar och mojsa mig lite. Underbart dock när man sedan vaknar och man hör dem där utanför. Både skratt, lek och såklart lite tillsägelser emellan, ligger och skrattar lite för sig själv.

Frukosten väntade på mig, och det serverades bullar, juice och nybryggt kaffe. En riktigt god helgfrukost.

Martin och Ella åkte sedan ut mot skogen så jag kunde få ta det lite lugnt och försöka vila lite till, man blir ju lätt trött efter ett par timmar igen (Ja, pga lite fest igår) Men efter att fått ligga i soffan en stund så var jag som vanligt igen.

Nu var det Ellas tur att få vila, och jag och älskling passade på att steka lite pannkakor och sitta på balkongen. Lite mer vila på det så var vi alla tre, samtidigt, redo för eftermiddagen.

Nu tog jag istället med mig Ella ut i det fina vädret och Ellas nya vagn fick följa med ut med dockan såklart (present från farmor. "Amor" som Ella säger). Var knappt som att man ville gå in igen, ljuvligt vårväder. Blev lite lekplatshäng, med allt vad det innebär.

 

 







Så här vill jag ju alltid ha det, varenda dag. Få njuta till fullo av våra fina familjedagar.




Ewa Esbjörnsson

Lika kul som alltid att läsa din blogg. Du är helt otrolig med kameran. Vilka bilder



URL:


sandra

Jag måste bara säga det att jag gillar verkligen din blogg. ser fram emot på kvällen när man kommer hem o kolla vad du har skrivit..



URL:


Martina | Ellas mamma <3

Sandra: Vad Go du är. Så roligt att höra.



Ewa: Tack så mycket! Vad glad jag blir:)



URL: http://Http://Maella.blogg.se


Malin

Sv: Den är från Rusta, 69 spänn kostade den. :D

Ha en fin kväll du också!

Kram



URL: http://malincaroline.blogg.se/


Johanna

Vilka otroligt fina bilder du! Du är duktig på att "fånga ögonblicket" :-).



Ang. just badrum har vi köpt allt på budget. RÄknade ut att alla dekorationer och mböler inkl. renoveringen av hela rummet har kostat 2500 kornor totalt.



URL: http://passionforpoison.blogg.se/


Janni - Mama till Lilly

Men hjälp så fin hon är er lilla tjej. Superfin!! Vilka ögon :)



URL: http://innaj.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?