Är man någonsin nöjd?
Publicerat den

Man märker på statistiken direkt när man inte skrivit på en dag, och det gillar vi inte. Inte min mening att slarva såhär, för jag älskar ju verkligen att få dela med mig att våra dagar, bra som dåliga, men dagen har gått som på räls. Som jag skrev i förra inlägget så var vi iväg, på en lång skånetripp och detta tog nästan en hel dag. 

När vi sedan kom hem igen, och gick ur bilen var det som att man gick in i ett solarium, som precis används av en annan. Ni vet den känslan (ni som brukar sola) att det är kvavt och klibbigt. Så kändes det när vi kom ut, och det kändes nästan skönare att sitta i bilen och ha på air condition. Vilken värmebölja. Från att ha varit nere i skånes sydligaste pungt med 15.0 grader kom vi till en bölja med hela 27 grader.

Man ska inte klaga, jag vet, men det hör liksom till på något sätt (konstigt nog). Men är man någonsin Riktigt nöjd med vädret?

Dock vet jag att jag absolut inte skall klaga nu när sommaren är här. Ibland har jag den tendensen att börja klaga på att jag är trött på sommaren i slutet, och att det gärna får bli höst och vinter. Att man kan få användning av sin halsduk och att få tända ljus på kvällen. Längtan till det där mörkret på kvällen, det där mysiga. Men Nej, inte denna gång.. jag tillåter inte mig själv att ens prata om höst och vinter denna sommar. Så, lets have a deal.

  
  
Sommar, sommar, soooommar.. Behöver nog inte säga så mycket mer att jag älskar värmen.. oavsett om det är för varmt eller kallt (nu säger jag det, så inget klagande Martina)




sandra

Jag är exakt likadan. Jag blir också trött på värmen sen i slutet på sommaren och längtar tills man börjar ta på sig med tjocka mysiga tröjor=)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?