Pärlplattor är grejen.
Publicerat den

Vår lilla lugna stund idag var att lägga pärlplattor. Vi började med en som sedan slutade med att jag satt själv i köket medans Ella var med pappa.
 
Kunde verkligen inte sluta, och jäklar vad nöjd jag blev. Nu ligger både Martins, min och Ellas påbörjade i fönsterkarmen. Får se hur lång tid dem kan hållas hela innan alla pärlor ligger på golvet.
 
Kom ihåg när jag själv gick på dagis och vi rätt ofta brukade lägga just pärlplattor, ja då stoppade jag hellre upp dem i näsan och två gånger fick jag åka till sjukhuset! Ja, säga vad man vill om just det. Pratar dock inte högt om det här, finns ju en viss härmapa här hemma som man vet säkerligen skulle göra samma sak om hon fick nys om det, haha. 
 
 
 
Inte alltid lika roligt..
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?