Roligare att vara två.
Publicerat den

Jag och Ella hjälptes åt att gå igenom alla baby kläder som vi haft i en Ikea kasse. Hade inte orken förra gången, men nu när hon blev så intresserad av alla dem små, små kläderna som hon har haft på sig blev det helt plötsligt lite roligare. Mössa efter mössa, dregglisar och små, små tossor skulle provas.
 
Herregud vad liten hon har varit, och tillochmed en utav hennes dockor kunde nästan ha en utav hennes bodies och mössa. 
 
Allt är ju verkligen som nytt, och ni som har barn vet ju att dem växer så det knakar, och vips så har dem växt ifrån den storleken och knappt blivit använda.
 
Hade egentligen tänkt att lägga ut dem till försäljning som jag har gjort med dem andra lite större storlekarna, (blocket och tradera) men jag väntar nog lite med det och får kolla igenom lite till. man blir så pluttinuttig när man sitter och viker ihop dem.
 
                 
Allt blir så mycket roligare när man är två, och speciellt när den andra är beredd att prova kläderna. Dockan fick tillochmed vara med och prova.. Tänk att Ella haft både mössan och bodiesen på sig när hon var bebis. Herregud, liten har verkligen blivit stor ♥
 



Jessica

Sv: eller hur ;) och såklart kunde pappa inte säga nej till det så hon fick som hon ville. Ja dom små pluttiga kläderna. Tiden går alldeles för fort <3



URL: http://Http://iiicaa.blogg.se


ellenojag

Ja visst är dete svårt att plocka bort de där allra minsta kläderna, det är något speciellt med 50/56, de kan jag inte sälja, sen 62 och uppåt är inte alls lika svårt att gallra bort!



URL: http://ellenojag.blogspot.com


bella nyqvist

fin blogg! :D checka gärna in min!! har precis satt igång mitt bloggande igen efter att ha haft en bloggpaus :)



URL: http://bellsiii.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?