Funky Kidz.
Publicerat den

Vår stora tjej skall börja dansa en gång i veckan och jag är så förväntansfull. Jag hade funderat lite på att börja på simskola eller något liknande när jag nu fick tipset om dans för dem små, Funky Kidz. Verkar populärt då det var fullbokat och den jag bokade hos hade endast två platser kvar så jag var snabb till att boka in oss.
 
Hon älskar verkligen och dansa och även sjunga, så detta kommer nog bli en riktig hit. Självklart kommer det säkert bli lite blygsamt i början men så är det vart man än kommer.
 
Detta passade perfekt med att man även får bada gratis under dessa veckor. Början på söndag och håller på enda till November månad och den sista dagen så kommer det bli en show.
 
Mysigt att få lite mamma och dotter tid till att göra lite annorlunda aktiviteter och kunna slänga oss i badet efteråt.
 
Hoppas du kommer att gilla det Ella, och mamma är ju självklart med hela tiden.
 



Ingela

Såklart hon kommer gilla det! :) Det låter ju superkul ! Vackra lilla Ella. :)



URL:


Pamela

Jag dansade också när jag var liten, folkdans haha men ändå :-) än idag älskar jag det, så det gör säkert lilla Ella med!



URL: http://www.stjarnanp.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?