Bad Hairday.
Publicerat den

 
Just nu hatar jag mitt hår. Det är bara som att det hänger med och ingenting annat. Det har ingen lyster kvar, märklig färg (vet inte riktigt hur den har kunnat ändra sig från att ha haft mörkt för några månader sedan, till detta?) och slitet, ja det ser ni mer än väl på dessa bilder.
 
Jag har nu i alla fall bestämt mig att jag skall boka in en tid hos frisören nu innan den lille bestämmer sig för att komma och även få vara lite sommarfin när det kommer till det. Frågan är egentligen bara Hur jag skall göra, men jag tror att jag kommer att vilja lägga i slingor i en ljusare ton och såklart klippa bort det värsta av slitningarna.
 
När jag fick Ella så tappade jag oerhört mycket hår att jag nästan blev rädd vissa gånger, men tydligen så var det normalt efter att ha fått barn, men jag var tvungen att klippa av en hel de just för att det hade blivit så slitet. Hoppas dock inte att det blir likadant denna gång, för jag är nöjd med att ändå ha fått relativt långt hår, och nu trivs jag i det.
 
Det är väl perioder man har, ibland trivs man en längre stund, och ibland kortare.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?