Fina människor.
Publicerat den

Fina människor på lek date idag. Tjejerna (ja, och inte mammorna heller tyvärr) har setts på ett tag och äntligen fick vi till en träff, och som alltid är det full action. Känns inte som att det har gått en dag sedan dem sågs sist.  Mammor som kunde sitta i lugn och ro (ja, det kändes väl längre än vad det var vissa gånger) men vi kunde faktiskt sitta och ha konversationer medans tjejerna röjde i Ellas rum.
 
Efter lite spex framför kameran, tog vi cyklarna och begav oss ut i blåsten. För blåst, det var det. Lekstopp på lekplatsen, med spring mellan rutschkanan, gungan och klätterställningen. Vara på en plats ett längre tag, varför ska man vara det om man kan göra allt "typ" samtidigt?
 
Himmel vilket bra köp detta var. Inget tjat när vi skall gå hem, för när cyklarna är med så hoppar dem gärna upp på dem och trampar vidare.
 
Fina ungar! ♥
Glass går alltid ned, och att få äta det framför pippi blev nog snäppet bättre.
 
När det plötsligt blir tyst inne i vardagsrummet, ja, lite väl tyst, så känner man på sig att något är på gång. Precis. Hoppandes i soffan, och lite "bergsklättring" på bordet måste man väl också hinna med.
 
Tack våra fina vänner för en toppen dag. ♥
 
En trött mamma, som nästintill somnade i soffan, fick såklart inte vara trött för det skulle fortsätta i samma tempo som innan, enligt denna lilla dam. Leka doktor, kasta boll, klistra, rita... Dock hade jag turen att pappan kom hem efter ett tag och kunde ta över.
 
Efter middag, kurragömmalek och bollkastning var vi alla Helt slut och Ella kastade in handduken.
Imorgon skall hon nämligen iväg på sin första utflykt med att åka buss och se på teater med dagis och på torsdag skall dem ha med sig matsäck och åka ut till Järavallen, där vi brukar vara ibland.
Kan ju säga att jag faktiskt blev lite paff när jag fick höra det, även lite orolig att hon skall åka buss utan mig eller Martin. Det kommer väl gå bra eller hur?
Jag vill ju att hon skall vara vår Lilla flicka för alltid. Varför springer tiden iväg så fort som den gör? Man hinner ju verkligen inte med.
Älskade, älskade tjej.
 



Anonym

Mysig dag, älskar bilden när dom hoppar i soffan :)

Svar: Haha ja den är rätt härligt.. Busungar:)
Martina Lönneström



URL:


Sandra

Jag vet hur du känner dig.. min son skulle åka till lomma med sitt dagis o jag var nästan bölfärdig=) Haha. De känns ju som att man håller koll på dem bäst själv .De kommer att gå bra ska du se;)

Svar: Haha verkligen! Men det är inte konstigt att man känner så heller. Men som sagt, man måste ju tänka att det kommer att gå bra.. Dem tycker att det är jätte spännande:)
Martina Lönneström



URL:


Anonym

Då får hon hålla koll efter Dante:)

Svar: Absolut!;)
Martina Lönneström



URL:


Jessica

Tack för idag finaste.
Så fina bilder på tjejerna. Du kan väl skicka bilderna till min mejl?
[email protected]

<3

Svar: Ja, verkligen! älskar allihopa.. så kul att ha dokumenterat och kunna gå tillbaka till :) Jag har precis skickat över ett gäng foton, och hojta till om det är någon annan du vill ha :)
<3
Martina Lönneström



URL: http://iiicaa.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?