Födelsedag.
Publicerat den

 Dagens födelsedagsbarn och magen.
 
Blir hela 27 år idag (visste helt ärligt inte hur mycket jag skulle fylla, är väl lite förträngning redan nu, haha).
Vi tog en väldigt lugn och skön morgon med lite sovmorgon och god frukost som älskling hade ordnat. Fick en helt fantastisk bakelse, och jag som är svag för allt sött ville ju egentligen ha ett par till. Mums.
 
Efter denna avkopplande morgonen så var det dags att hämta hem vår lilla älskling som hade haft det så bra hos farmor, som vanligt. Direkt när hon satte sig i bilen så sa hon "mamma, mamma.. idag är det söndag.. och du fyller år. GRATTIS MAMMA"! Haha, underbara unge. ♥
 
Vi hade pratat med Ella igår om att hon skulle få en cykel, eller att vi i alla fall skulle åka och titta på en och se hur hon tyckte att den var. För självklart skulle den vara rosa, enligt henne själv, och gärna med glitter och en liten korg, Hon skulle även ha pakethållare då hon har sin cykelstol till dockan, men tyvärr hade inte denna det, så vi får försöka hitta någon att köpa till sedan.
 
Hon föll såklart direkt, och pricken över i:et var nog att det var en prinsesscykel, ja, det stod Princess på den. Cykeln skrek ju liksom Ella rakt igenom, så den fick det bli. Riktigt bra erbjudande också att man fick hjälm på köpet.
Sedan var det ju det där med monteringen. Jag satt ett par timmar och försökte och försökte, men jäklar vad frustrerande det är när man inte får till det. Jag hade sagt att Ella nog kunde cykla till hennes kompis, då dem hade bestämt lekträff idag hemma hos dem, men icke, det fick bli att gå dit. En annan kompis från hennes dagis skulle också komma dit så alla tre skulle vara hemma hos dem och leka, hade gått hur bra som helst och den andres mamma sa till oss i veckan att det skulle vara så kul om Ella och hon kunde få till lite lek utanför dagis också, så idag passade det ju perfekt.
Hämtningen dock är inte att hurra för. En dotter som inte ens kan lyfta på mungipan och ge mig ett litet, litet smile när man kommer, utan då börjar man gråta istället, blir arg och vill absolut inte gå hem. Tack gumman, känner sig väldigt uppskattad, men jag vet att hon har det så himla roligt där borta, så jag får väl tänka så istället, haha.
 
När vi kom hem så hade mannen ordnat det sista på cykeln så vi kunde äntligen få prova den ute, så lite kvälls cykling fick det bli.  Cyklade även förbi kompisens hus och plingade till ett par gånger och hon sprang ut på balkongen och tittare, så stolt var nog bara förnamnet om man frågar henne själv, hihi.
 
Bilder tagna från Instagram, @martinal86 för er som vill följa oss där.
 



Jeanette

Vilken härlig dag! O cykeln passar den lilla prinsessan utmärkt. Ser så söt ut! Nu vill jag också ha bakelse :)

Svar: Hihi, den bakelsen var ljuuuvlig ;)
Martina Lönneström



URL:


erika

stort grattis på din dag:) Vilken fin mage du har

Svar: Tack så hemskt mycket :)
Martina Lönneström



URL: http://www.minimini.blogg.se


Jessica

Fin du är. Jag hade likadana strumpbyxor på mig idag :p
Hittar ni nån sån man kan sätta där bak till dockan så säg till.
Vi har letat men hittar bara såna man ska fästa på pakethållare och det finns ju inte på dessa cyklarna.
Puss

Svar: Jag håller ögon och öron öppna ;)
Martina Lönneström



URL: http://iiicaa.blogg.se


Sandra

Grattis!!! Hoppas att du har haft en bra dag idag. Kram

Svar: Tack så jätte mycket :)
Martina Lönneström



URL:


Denise - mamma till Noah!

GRATTIS på din dag!=) fina du!

Svar: Tack snälla :)
Martina Lönneström



URL: http://danajs.blogg.se


Erina - Mamma till pseudotvillingarna Wilmer & Wilma

Ha den äran... Hipp hipp hurra.

Följer ju dig på insta och har skrivit nått ord med dig men detta är första gången jag går in på din blogg. Första intrycket var kanon, så YES nu har ju funnit en ny blogg att följa :)

Ha en bra dag födelsedagsbarnet

Svar: Åh vad gulligt av dig! Glad jag blir :)
Hoppas du är här för att stanna ;)
Ha en underbar dag! Kram.
Martina Lönneström



URL: http://erinatomasson.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?