Ella Tindra Lönneström
Publicerat den

 Ella Tindra Lönneström. 3 år och snart 5 månader.
 
Världens mest älskade tjej. Jag ville bara skriva ned några stolta ord från en stolt mamma.
Jag är så glad att just Du är vår dotter, och att du är den du är. En tjej som är så stor, men ändå så liten, i våra ögon. Hon växer för snabbt, och ibland vill jag bara stoppa tiden och låta den vara här och nu.
 
Hon är grym och så duktig på allt hon tar till sig. En glad och pigg tjej som älskar att busa hela dagarna, och hennes skratt smittar verkligen av sig. Hon verkar så glad för livet, och hon är egentligen en väldigt lätt människa att vara runt. En tjej som lyssnar och tar till sig, men självklart är där "prova på för att se vad mamma och pappa säger"-bus och trots, det hör ju liksom bara till, och det är det som är själva charmen med att vara förälder också, fast att man många gånger får spel.
Hon gör ingen illa, utan vill alla väl. En lugn och sansad tjej som vet vad hon vill (redan nu).
 
Hon kan räkna och hon kan dem flesta bokstäverna i alfabetet. Hon kan skriva E, M, H, F, J och L helt själv. E för Ella, M för mamma Martina, Martin (pappa) och mormor, H bara för att hon kan, F för Farmor och Faster, J för Jeanette, och slutligen L för både Lelle och Lennart.
Hon sover utan blöja, kissar och bajsar på pottan eller toaletten, så dem enda blöjorna som skall finnas här hemma sedan är till lillebror.
Hon kan cykla, göra kullerbytta, stå på huvudet/händerna i sängen och hon kan trolla.
 
Hon är grym när det gäller nattningen. Hon somnar av sig själv i sin säng, utan någonting annat än hennes speldosa som vi drar i en gång och hennes filt. Sover för det mesta hela nätterna och om hon skulle vakna, så kommer hon in till oss, lägger sig emellan och somnar. Detta händer ett fåtal gånger, och när det väl händer är det extra mysigt för mig och Martin att ha vår tjej, trygg mellan oss.
Listan kan egentligen göras ännu längre..
 
 Behöver jag säga mer att vi är två stola föräldrar till vår underbara Ella. Och såklart hennes fina släkt och familj runt omkring som jag vet alltid finns där, i vått och torrt.
Vi älskar dig.



Jeanette

Hon är underbar! Den bästa lilla tjej som finns och hon är min lilla ögonsten. Saknar Ella och er varje dag och tycker att hon växer lite för snabbt. Nu ses vi snart och jag räknar dagarna :) Pussa vårt lilla troll från oss o säg till lillen att stanna till den 6 juni



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?