Lager 157
Publicerat den

 
Lager 157, ett outlet som säljer alla möjliga märken till väldigt bra priser, har precis öppnat i närheten av oss och jag och Ella gick dit idag för att se vad det var för någonting.
Ett helt fantastisk ställe för en som älskar kläder, och till både dam, herr och barn. När man kom in hördes musik, som dem flesta affärer har, men här var det lite annorlunda då det satt två killar och spelade trubadur mitt bland kläderna. 
 
Allt från Svea och Bondelid säljs till ungefär halva priset, så jag var inte sen med att norpa åt mig den klänningen jag har på bilden. Helt perfekt för mig och min mage då man kunde knyta den baktill och även ett väldigt luftigt material. Ella fick ett par underbara byxor, som ni ser på vänster bild, och en Bondelid klänning.
 
Det var som ett lyckopirr som spred sig i hela kroppen när jag såg barnsidan, haha, låter lite knäppt kanske, men man blev totalt förälskad.
 
Så ni som bor i närheten eller har vägarna förbi vet att det finns här hos oss i Löddeköpinge, nere vid Center Syd.
 
 



Jeanette

Jag kommer hem direkt :)

Svar: Haha, ja det får du göra :)
Martina Lönneström



URL:


sandra

Åh dit måste man ju åka=)Tack för tipset!

Svar: Varsågod ;)
Martina Lönneström



URL:


Sofia

Ooo ditt måste jag åka, har sätt deras hemsida o vet att dom har butik uppe i Höganäs också. Ligger det inne vid center syd eller var ligger det?

Svar: Dem ligger nere vid Max :)
Martina Lönneström



URL:


Amanda

Kika in hos mig på min bloppis!
Massa fina grejer till riktigt grymma priser! :)



URL: http://magnusson08.blogspot.com


Jesscia

jättefina kläder! Måste med dit :)

Längtar tills vi ska ses på Tisdag gumman <3

Svar: Ja, det måste ni :)
Jag med, jag har inte sagt någonting till Ella ännu, då man aldrig vet om någon blir sjuk, kommer upp något oförberett etc. vill inte förstöra deras förväntningar, om ifall (men nu skall det inte hända något, peppar, peppar) ;) Vet hur mycket Ella längtar efter att få leka med Nikki.
Martina Lönneström



URL: http://iiicaa.blogg.se


Jessica

Nä det är klart. Men jag hoppas verkligen ingen sjukdom ska komma ivägen nu. Och har vi tur håller vädert i sig med :) Du jag köpte faktiskt likadan klänning som du idag den fina svea :) superskön och fin och för det priset var man ju så illa tvungen. Eller ja det blev gratis för mig eftersom jag hade snälla mamma med mig :) Men där var verkligen MYCKET fina kläder. hade gärna plockat på mig mycket mer. Men blev ett par leggings med och en söt kofta till Nikki <3



URL: http://iiicaa.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?