Lite vårnytt.
Publicerat den

 
Lite nytt till Ellas garderob. Jag har aldrig riktigt varit ett fan av "Foppa tofflor" över lag, men jag blev som förälskad i dessa gummistövlar. Lättare stövlar får man nog leta efter.
 
 
 



Sofia

Var e puma skorna köpta?

Svar: Dem är inköpta på stadium outlet :)
Martina Lönneström



URL:


Jessica.

Fina :) det är samma vi köpte till Nikki. Tycker de är så söta.
Jag läser oxå. Fast tror du vet det. Dock går det ibland några dagar innan jag kommer på att jag måste in och läsa hehe. Därför jag inte kommenterat det inlägget :)

Svar: Hihi, det var det? Ja, dem är sjukt fina.. längtar tills hon kan ha dem, vi väntar lite här då vi tycker att det är lite för kallt än.. men snart så :)
Martina Lönneström



URL: http://iiicaa.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?