Lördag.
Publicerat den

Fick bli lite utdrag från morgonens Instagramfoton och för er som vill följa oss där @martinal86.
 
Vi sparkade igång dagen redan vid sju tiden, för då kände Ella att det var dags att gå upp. Pappan fick ligga kvar en stund så gick jag och Ella in och bakade scones till frukost. Det är verkligen inte svårt och det går på fem minuter, så därför förstår jag inte varför man inte gör det oftare, men det är väl det som är lite av charmen, att känna sig riktigt sugen på det innan man gör dem. Annars blir det lätt som vilket bröd som helst.
 
Sedan körde vi ett två timmars utelek, för att kunna gå hem och köra en välförtjänt vilostund alla tre. Det är så otroligt skönt, och speciellt nu när jag är så extremt trött hela tiden, så var det lite som pricken över i:et.
 
Ella var sedan redo för att packa sin lilla resväska och fara till sin farmor och sova över. Hon bara älskar att vara där, och som många gånger så finns det alltid något nytt att utforska och alltid något nytt som har inkommit i "leksamlingen" så där har hon det så bra.
 
I morgon fyller jag nämligen år, och Martin skulle köra en liten överraskning för mig så att vi kunde få en skön kväll bara vi och sova lite längre (förhoppningsvis) imorgon bitti, för snart blir det ju huset fullt igen och sova är väl kanske inte direkt det första man kommer att få göra på ett tag :)
 
Så nu är det middag, kanske bio och sedan övernattning på hotell som gäller. Tack älskling och tack svärmor. ♥
 
Hoppas ni alla får en underbar lördag.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?