Photoshop cs5
Publicerat den

 
Jag sitter och försöker lära mig Photoshop lite bättre och det jag har riktat in mig på nu är att få själva produkten i bilden i färg, och som i denna bild är det nallen som jag vill ha i fokus. Som ni ser har jag försökt mig på det på den högra bilden, men blir inte riktigt som jag vill ha det. När jag väl skall "sudda ut" färgen i den svartvita bilden så hänger det även med färg på tex. magen som jag inte vill ha det. Så svårt när man måste vara så stabil på handen när man gör detta, och det är inte direkt min starka sida.
 
Tycker dock att det är väldigt kul att sitta och pilla lite, och se hur resultatet blir, för det måste ju sitta där tillslut. Bara man har tålamodet. Har försökt att följa med i samtliga videos på youtube,com, men där hänger jag knappt med då det känns som att vi pratar två helt olika språk.
 
Så, vi får väl se, förhoppningsvis så blir det bättre för varje gång.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?