Vilka är ni?
Publicerat den

 
Jag blir så nyfiken på vilka ni är bakom era skärmar. Vilka ni är som läser vår blogg, och följer oss i vår vardag. Ni vet väldigt mycket om oss, men jag har ingen aning om vilka ni är, och det skulle vara så kul att få veta. Jag skriver för att jag verkligen älskar det, och jag älskar att kunna blicka tillbaka till allt roligt man har gjort, när vi gifte oss, när Ella föddes och allt därefter. Både jag och Martin älskar att fota, och det har blivit desto mer efter att vi fått barn. Det är så dyrbart att ha alla dessa foton, att kunna dokumentera, och som nu när vi väntar en till.
 
Vad är det som gör att ni vill gå in på min blogg och läsa, vad är det som är bra respektive dåligt (som jag såklart inte hoppas att det är, hihi) Det är så enkelt att bara slänga iväg en kommentar nedanför, och skriva något kort om vem du är och vad som har gjort att just du har fastnat, eller bestämt dig för att komma tillbaka. All respons, är bra respons, tycker jag i alla fall.
 
Hoppas ni alla för övrigt har en himla mysigt dag i solen, för jag tror bestämt att dem flesta har det idag. Kram på er.
 



Sophie

Jag läser varje dag! :)) Puss!

Svar: Kul att höra.. Men vad är det som gör att du vill fortsätta?:)
Martina Lönneström



URL:


Louise

Jag började följa din blogg för några veckor sedan då jag tycker den innehåller mycket glädje och fina bilder. Jag väntar själv barn i maj, är i vecka 35 nu, och därför är det roligt att följa din resa genom din andra graviditet =) Du verkar vara en väldigt jordnära och trevlig tjej med en söt familj! =)

Svar: Åh vad roligt att höra.. Glad jag blir. Har du blogg? För den adressen du uppgivit går tyvärr inte att gå in på.
Kram
Martina Lönneström



URL: http://blogg.allforforaldrar.se/lussans


Emelie

Jag läser :)

Svar: Hihi, kul och höra.. Det är syssling va?:) Vad är det som gör att du kommer tillbaka hit?:)
Kramar
Martina Lönneström



URL:


Therese med Clara

jag läser =)

Svar: Tack, vad kul:)Något speciellt du gillar att läsa?:)
Kram
Martina Lönneström



URL:


Sandra

Jag läser =)

Svar: Så roligt att höra:) Vad är det som gör att du vill läsa, är det något speciellt?:)
Kram
Martina Lönneström



URL:


Jeanette

Jag läser för att jag saknar er o det känns inte så långt borta när jag ser er varje dag. Att se hur mitt lilla charmtroll växer o utvecklas är underbart. Snart en liten krabba till att följa, så jag är tacksam för att du skriver. Puss o kram

Svar: Hihi ja, det är perfekt för dig och resten av familj och släkt som inte ses så ofta.Vad bra:)
Martina Lönneström



URL:


Pamela

Jag läser varje dag, framför allt för att det är roligt! Du skriver bra, roligt ( dog lite av fotot när Ella ringde en vän med fjärrkontrollen haha, så himla roligt ) och har alltid väldigt fina bilder i din blogg! Det är mycket roligt att få följa er! Kram på er alla 3, snart 4!

Svar: Åh vad glad jag blir:) kul att höra.. Hur hittade du hit förresten?:)Kram
Martina Lönneström



URL: http://www.stjarnanp.blogg.se


Malin

Jag läser jätte ofta gumman :) Wilma tycker det är kul att titta på bilderna :) saknar gudmor sin....

Svar: Tack kodo! Saknar er!
Martina Lönneström



URL:


Elin

Jag läser, kul att följa ert liv då vi aldrig får till en tid att träffas

Svar: Låter bra det ;) Inte att vi inte ses, men att du läser, hihi. Ska du inte starta upp din blogg igen?
Martina Lönneström



URL:


Malin

Jag heter Malin, snart 25 år och arbetar som förskollärare:) jag började läsa bloggen för några månader sedan och jag kan inte riktigt sätta fingret på varför jag gillar den så mycket. Gillar familje bloggar där det finns en massa glädje och fina bilder:) är väl själv ganska sugen på bebis så det är nog därför jag läser och blir extra sugen;) haha! Super härlig blogg!!:) Lycka till med allt, kram Malin (förljer dig på instagram också: mbjursell:)

Svar: Åh, vad gullig du är. Hoppas det kanske blir någon liten bebis i framtiden.. hojta till om det är på G ;) Kram.
Martina Lönneström



URL:


Pamela Olsson

Hej igen! Jag tror det var via facebook typ, vi har en del gemensamma vänner där och av nån slump så kom jag in på din sida och hittade din blogg! Vilket jag är glad över att jag gjorde =)

Svar: Jaha, åh vad trevligt.. och vad glad jag blir :) Hoppas verkligen att du vill fortsätta, för du är mer än välkommen :)
Martina Lönneström



URL: http://stjarnanp.blogg.se


Pamela Olsson

Just ja, på tal om något annat egentligen! Har du själv gjort designen på din blogg? Tycker den är så fin och blir inte klok på hur man gör egen, några tips och råd?

Svar: Hej igen :) Ja, jag försöker att sitta och pilla och ha mig, provar mig fram i stilmallen tills jag känner mig relativt nöjd. Håller väl en vecka eller så ;) Headern gör jag också själv och har ett program för det. Gör mycket i Photoshop också.
Om du vill ha hjälp eller liknande så kan jag säkert hjälpa dig :)
Ha det fint!
Martina Lönneström



URL: http://stjarnanp.blogg.se


carolina

Hej! Jag heter Carolina och är 26 och läser din blogg nästan dagligen, sen några månader tillbaka Vet inte hur jag hittade den.. Har en dotter som blir 3 år. Varför jag läser din blogg är nog för den känns så naturlig, du visar både bra å mindre bra dagar... härligt att följa er resa nu när ni ska bli 4! :) tänkte höra med dig om vad du tränat nu när du varit gravid? Kram Carolina

Svar: Hej Carolina, och vad glad jag blev av att se din kommentar. Roligt att höra och hoppas att du fortsätter att titta in här :) jag har faktiskt tränat rätt så likt jag gjorde innan jag blev gravid. Har powerwalkat/sprungit på bandet i ca 30 minuter och sedan har jag kört styrketräning efter det. Hantlar med olika övningar för armar (finns app på appstore som jag har laddat ned, kan kolla närmare på vad dem heter, riktigt bra) även tränat rumpan och ben.
Nu när jag börjat bli lite tyngre så känner jag såklart att jag inte orkar lika mycket som innan, men jag försöker röra mig en ca 30 minuter på antingen bandet eller crosstrainen och gör på ett ungefär samma som innan med styrkan efteråt.
Annars försöker jag komma ut och gå en 30 minuter, underbart nu när det börjar bli varmt ute, då vill man ju mer än gärna vara ute :)
Hoppas du fick lite hjälp? :) Skriv annars om du vill ha mer tips.
Kram.
Martina Lönneström



URL:


sandra

Anledningen till att jag läser är för att jag har själv barn i samma ålder som Ella och tycker att du verkar så jordnära som person. Tycker du skriver bra och intressanta inlägg. Och har fina bilder=)

Svar: Åh, vad glad jag blir. Tycker verkligen att det är roligt att du vill följa oss :) Du bodde också i Skåne va? :)
Martina Lönneström



URL:


erika

Jag är en nybliven mamma som ramlade in på din blogg när jag var gravid och fastnade :)
Kul att följa fler mammor/gravida

Svar: Åh vad roligt att höra. Ja, man fastnar för ett par bloggar och så blir det automatiskt att man går in och kollar och läser i alla fall en gång om dagen. Jag har ett par stycken som jag läser flitigt och det är så himla kul att följas åt :) Hoppas du fortsätter att titta in här :)
Martina Lönneström



URL: http://www.minimini.blogg.se


Maria

Jag är 29år och mamma till två härliga busungar Ella 2år och Elias 5år.
Jag hittade din blogg via instagram via Janni :-) Fastnade direkt och läser den ofta nu :-) som de andra skriver så är det mycket glädje i din blogg och ni verkar vara en så mysig liten familj :-) fantastiska bilder, riktigt roligt att följa er, blir väldigt inspirerad av dina fina bilder då jag själv älskar att fota :-)

Svar: Åh, vad glad jag blir. Så roligt att du vill fortsätta läsa. För det hoppas jag att du vill :) Så roligt att få så fin respons med fotona, för det är ett stort intresse här hemma.. :) Så kul att blicka tillbaka och kunna leva sig in i dem.

Hoppas du får en underbar dag.
Kram
Martina Lönneström



URL:


Jennie

Hmm. Varför jag trillar in här då och då? För att jag saknar dig.
Vad jag gillar? Att du skriver om något som du tänker på!
Vad jag ogillar? Dålig på flera små inlägg då och då under dagen! Ibland kan du skriva för mycket om andra runt omkring än att skriva om just dig och ur ditt perspektiv.
Vem är jag? En hona som är väl insatt i en mängd olika missbruks relaterade problem och funktionsnedsättningar. Är gift med en man med mjuka öron och har 2 barn som är varandras motpoler men de bästa kompisarna i hela världen. Är en person som är samhällsintresserad och engagerar mig i det som berör och rör mig. Ser inga hinder på vägen, bara uppförsbackar!! Har väldigt svårt för människor som bara klagar utan att påverka situationen, folk som agerar som offer till allt. Och folk som smaskar, får mig att vilja göra tusen nålar- på mig själv..

Ps; det hade varit kul och se hur du beskriver de du känner till som läser

Svar: Haha, du är för jäkla rolig Jennie! <3
Martina Lönneström



URL:


Janni - Mama till Lilly & Loah

Jag läser :)



URL: http://www.innaj.blogg.se


Carolina

Åh tack för du tog dig tid och svara! :) planerar själv och skaffa en liten till.. å jag vill försöka vara mer flitig och röra mig mer än när jag väntade vår dotter! Kram Carolina

Svar: Självklart att jag svarar..:) Åh vad mysigt.. Hojta till när det är på gång;)
Hör av dig som sagt om det är någonting annat du undrar över.
Ha en trevlig helg. Kram
Martina Lönneström



URL:


sandra

Japp jag bor här nere i skåneland=) Tror faktist att vi bor ganska nära varandra;)

Svar: Vad trevligt :)
Martina Lönneström



URL:


Therese

Hej!

Jag läser också din blogg. Har följt den nu sen förra året tror jag. Har själv två barn födda 2010 och 2012. Bor i Löddeköpinge med min familj! Tycker din blogg är härlig att läsa, du skriver om mycket och själva bloggen är fint gjord med härliga färger!

Svar: Åh vad roligt. Kul att höra och att ni bor så nära.. kanske springer på varandra någon dag :)
Martina Lönneström



URL:


ems

Jag kikar in lite då och då, roligt att följa din graviditet, familjeliv samt alla vackra kort!

Svar: Vad roligt att höra. Kul att du lämnar ett litet avtryck också.. blir så mycket roligare och "levande" då ;)
Martina Lönneström



URL: http://emstheone.blogg.se


Emma

Hej! Mitt namn är Emma.
Jag fann din blogg genom en ren slump.
Kände igen dig ifrån en gemensam vän och du var såklart gift med hennes bror.
Följer din blogg dagligen och ser varje kväll fram emot att få läsa om dina och era tankar kring livets alla stora och små äventyr. Jag tycker din blogg visar en naturlig bild av hur livet verkligen ser ut..positivt som negativt.
Bloggen inspirerar en till att fundera och själv skapa lösningar på vardagens problem.
Tycker du är en väldigt förståndig och verkar väldigt trevlig, har som sagt träffat dig 1gg.
Har nog följt dig i över 1, 5år nu. Wow!
Tack för att jag får följa din blogg o önskar dig all lycka till!
Mvh
Emma

Svar: Hej Emma! Är det Emma Jönsson tro? :)
Så himla roligt att höra vad som är bra med bloggen och att den kanske inspirerar lite. Tack så hemskt mycket för det fina du skrivit.
Martina Lönneström



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?