Vilken dag vi har haft.
Publicerat den

Hej på er!
Ja, så här såg det ut ungefär för en timma sedan. Ella skulle tvätta ansiktet och jag fick snällt sätta på mig ett hårband jag med.
 
Vilken dag vi har haft, tio grader direkt på morgonen och varmare skulle det bli. Dock hade vi tjock dimma i morse som orsakade olyckor på motorvägen. Martin och jag åkte samtidigt i morse, men åt varsitt håll, och vi blev båda väldigt chockade över att se hur mycket bilar det var på vår lilla väg utanför, totalt proppat. Så vi anade oråd, olycka! Dock hade det nog gått relativt bra och vägen var igång igen efter någon timma.
 
I eftermiddag när jag hämtade Ella så var det så skönt att se att dem var ute och hon kunde idag inviga sina nya vindbyxor och jacka. Dock hade hon bara på sig byxorna och en hoodtröja när hon satt och gungade och visst, såg väldigt skönt ut, men jag vet inte det egentligen. Är det inte lite tidigt att ta av dem redan nu?
 
Jag hade i alla fall med mig hennes cykel och hjälm, och gissa en som blev glad. Hoppade upp på cykeln som hon aldrig gjort någonting annat, och vi for till lekplatsen precis intill. Blev lite extra lek häng utöver en hel dag på dagis och avslutade med lite fika.
 
När vi kom hem så var det dags att göra lite middag, satte oss på balkongen, som faktiskt har blivit vårt lilla ställe nu på kvällarna. Älskar att man helt plötsligt får ett extra rum att vara i.
Tog fram klisterboken och klistrade lite och sedan körde vi fullt ös med bus, kurragömma och kasta boll i sängen. Ingen tv på alls, på hela kvällen och gu så skönt det var.
 
Så vi hade en trött tjej som somnade på två röda när hon landade på kudden och jag känner nästan samma jag med. Helt slut i både knopp och kropp, och jag har fått sån otrolig smärta i nedre delen av ryggen. Vissa lägen gör det riktigt ont och det kommer när jag skall resa mig från sittande eller liggande. Så bäst att jag bara försöker att ta det lugnt nu, kanske sätter på någon film och lägger mig i soffan (kommer väl inte upp därifrån sedan).
 
Ha en underbar kväll mina fina läsare, så kul att veta vilka ni är, i alla fall några stycken av er. ♥
 



sincerely, emma. ❥

Fina ni är! :}

Svar: Kanske inte den bästa sidan från oss ;) Men tack så hemskt mycket :)
Martina Lönneström



URL: http://sincerelyemma.blogg.se


Jela - Blivande 2-barnsmamma

Vilka vackra ögon ni har, båda två!

Svar: Åh, tack så mycket.. :)
Martina Lönneström



URL: http://jeliz.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?