Fullt upp att njuta.
Publicerat den

Det blir som sagt inte mycket bloggande nu på semestern, men emellanåt så försöker jag slänga in några rader och bilder. Vi njuter här uppe på landet, men tiden går verkligen för fort. Har snart varit här i två veckor och vi har att göra hela tiden. Fullt upp med två barn, vattenskidåkning och badring (som det kommer bilder på sedan) mycket bad och sol och allt därtill. Nu är det lite disigt på himelen men ändå otroligt varmt, så jag passar på nu medan Leo sover och Ella ritar.
 
Min farmor och farfar kom upp för någon dag sedan och igår kom min faster upp så nu är det full fart här, precis som det skall va.
 
Detta har vi gjort bra älskling!
 
För någon dag sedan blev det en liten trip till Lindesber, travbanan. Skönt att göra lite utflykter emellan sol och bad här. Ella är grym på att välja ut vinnande hästar, då hon pekade ut tre stycken och alla vann i olika lopp. Ja, hon har öga för det där fast att hon tycker det är rätt så trist.
 
Konmer fler bilder ikväll om jag kommer loss 😃
 
 



Denise - mamma till Noah!

Fullt förstående att du inte har tid att blogga på semestern :) Vi går oxå på två 2 veckor semester nu o d ska bli sååå skönt! Kanske man lyckas få lite färg!;)

Svar: Ja, det blir verkligen lidande just vid den tiden, men man försöker stoppa in lite inlägg då och då :) Åh, vad sköönt! Hoppas ni har det bra. Martin börjar jobba på måndag igen :/ Går allt för fort, men för jäkla bra har vi haft det.
Martina Lönneström



URL: http://danajs.blogg.se


Emelie

Vilka otroligt ljuvliga bilder du har, man bli så glad av att se dom :)

Svar: Åh, tack. Vad glad jag blir!
Martina Lönneström



URL: http://livliginredning.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?