På elva veckors dagen.
Publicerat den

Underbara Leo, underbara du, elva veckor idag och du är så otroligt snäll. Gråter mest när du är hungrig eller när du känner för en liten mysstund. Älskar att bli buren och vill helst av allt vara uppe när du är vaken. Att stå upp är en favorit och det gör du helst av allt om du får bestämma. Äter och sover väldigt bra. Mitt på dagen har du ett längre pass som varar från ca två till fyra timmar, därefter är du väldigt hungrig och vill ha mat fort. Ja, det vill jag lova och det hörs.
 
På eftermiddagen blir det mest kortare Powernaps och mot kvällen brukar du vara vaken en längre period innan det är dags för dig att bada och få mat för natten. Du somnar mellan halv tio och elva och sover till tre, halv fyra (detta har varat nu i ett par dagar, så det kan självklart ändras från dag till dag), ammas därefter för att sedan somna om igen ett par timmar.
 
Ler gör du nästan hela tiden, och gör ifrån dig fantastiska ljud. Pussar och kramar från sin syster är något du gillar lite extra och när hon är i närheten så skiner du upp. En syster som älskar dig så.
Vi njuter av att få ha dig hos oss, att det var just Du som befann dig i min mage, som gav ifrån sig riktiga karate sparkar och höll din mamma vaken in mot natten.
Tack för att du har kommit in i våra liv Leo, du är älskad från första stund.
 



Sarah - snart 2barnsmamma

Så söt han är!
Oj vad tiden gått fort, tyckte det var "nyss" som jag hittade till din blogg och du var gravid :)

Svar: Åh, jag vet, det går så himla fort. Vill verkligen inte :/
Förresten, har jag fått inloggningar till din blogg? :)
Martina Lönneström



URL: http://lovefroms.blogg.se


sandra

Så söt han är=) de luktar så gott o så myiga att gosa med. Det märks inte att jag börjar bli bebissjuk va;) hihi

Svar: Hihi, underbart!
Martina Lönneström



URL:


Ewa

Godingar. Förstår att ni är stolta över era små guldklimpar. Kram

Svar: Ja, åh verkligen! Underbara ungar!
Martina Lönneström



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?