Kärlek varje dag.
Publicerat den

Kul att se hur ni ställer er till alla hjärtans dag frågan, men trodde minsann att det skulle vara fler som ville dela med sig. 
 
Som jag skrev i förra inlägget så var det egentligen inte så stor sak för oss med att det är just den dagen i och med att vi visar öppet för varandra och våra nära och kära hur mycket dem verkligen betyder, så behöver inget speciellt tillfälle för att visa det. 
Dock tycker jag själv att det blir lite extra roligt nu när man har barn att kunna ge bort någonting som man vet uppskattas. Och ge lite extra "piff" i vardagen för dem små.
 
Så jag ställde mig och bakade idag (jag är, som säkert dem flesta vet, inte ett fan till att baka. Börjar dock tycka att det känns lite mer okej och lite roligare nu.) slängde i lite extra kärlek i smeten och överraskade min man och dotter med lite gott efter maten.
Ella fick även två presenter, som jag gjorde lite extra fint. Vår lilla skatt.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?