Återblick från 2011.
Publicerat den

Sitter och tittar igenomlite bilder från min förra blogg, som fortfarande finns kvar, frumammapappabarn.blogg.se. Återblick från sommaren 2011 när vi var på landet, och som åren tillbaka och åren framåt kommer vi fortsätta att åka dit, till vårt smultronställe där vi trivs som bäst.
 
  
 
Vadå Lotta på bråkmakargatan..
 
 
Emilia och Ella.. finbesök nummer två på besök. Martins bästa vän med familj svängde in om.
 
Morsan får också köra sitt race.. Kom igen då.
Första parkett..
 
 
Världens finaste älsklingar!
 
 
Dig älskar jag!!
 
Lyckligt lottad är man i varje fall med denna underbara familj.
 
Lite bus med Faster också såklart.
 
 
Godmorgon världen..
 
Kör ett morgondopp innan frukost.
 
Sedan kom finbesök nummer 3. Bästa vännen Malin, Micke, Bästa Wilma och guddotter, och deras lilla hund Rocco.
 
 
Ella hjälper Wilma att dricka lite vatten hon säger att det är varmt ute och måste därför dricka rikligt med vatten, hon blev Direkt som en storasyster till Wilma. Kommer bli bästa vänner precis som sina mammor när dem blir äldre, har Dem sagt.
 
 
Jag är väl inte kladdig?
 
Sedan kom Ellas mormor upp, men ingen Ella syntes till då det var vila på gång, så det fick bli lite mys med Wilma sålänge.
 
Nu vaknade älsklingen efter nästan 2 timmars vila, och direkt blev det mys med mormor.
 
Oh ro, oh ro, oh ro..
 
Men pappa, har ingen sagt att vi faktiskt inte behöver ro.. det finns ju ratt!
 
 
Såå..Nu tar vi upp stöörsta fisken som finns i sjön.
 
"Äsch, jag tar håven, kanske kan få upp en snabbare än pappa.."
 
Får nog träna att ro på denna innan jag kör den större båten.
 
"Oj oj, jag kom nog liiite för långt bort, ska nog hålla mig ifrån båtar helt."
 
Nu kör vi verkligen all in, både Ellas Morbror och Ella kör sitt race..
 
Nu kör vi kräftskiva för hela slanten.. och just i detta ögonblick visste Jeanette fortfarande inte att hon skulle få sig sitt livs överraskning.
 
Lelle, Jeanettes andra hälft kom och surprisade. Fin Besök nummer 4
.
Finaste lilla farmor.
 
Så tar vi en liten isglass paus.
 
Min snygga chaufför.
 
Då sa vi hej då, nu kommer vi snart säga hej igen.. åh vad jag längtar! Fem månader kvar.. skynda! 
 



Emelie

I sommar får vi se till att ses! Jag och Fredrik får komma och hälsa på när ni är i Avesta :) <3

Svar: Det måste ni göra, skulle vara så himla mysigt! <3
Martina Lönneström



URL:


Malin

Åh Kodo vilka mysbilder :) vi kommer gärna i sommar igen :)

Svar: Kodo! Ni måste komma upp!!
Martina Lönneström



URL:


ellenojag

Åh snacka om att man längtar till sommaren efter att ha sett de där underbara bilderna!!!

Svar: Ja, eller hur! Nu räknar man ned, och banne mig om det inte är vår om en månad ;)
Martina Lönneström



URL: http://ellenojag.blogspot.com


Jeanette

Genast blev min sommarlängtan ännu större. Ser fram emot årets mys och bravader!

Svar: Hihi, ja, eller hur! Längtar ihjäl mig nu.
Martina Lönneström



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?