Kunna lätta mitt hjärta ibland.
Publicerat den

Hej finingar ♥
 
Idag mår jag betydligt bättre och det var nog mycket för att jag fick skriva av mig och fick lätta mitt hjärta lite. Det är likadant när man känner sig ledsen och nedstämd, att man får gråta ut tills kroppen inte orkar mer och tårarna tagit slut. Har man väl fått göra det brukar det för det mesta alltid kännas bättre.
 
Dock kände man sig ändå lite väl ensam när man inte fick någon respons (förutom av min fina vän Catty såklart) eller att det var någon överhuvudtaget (av alla er som är inne varenda dag och läser) som hade samma känsla eller som har varit med om samma sak någongång i sitt liv. Det är där man hoppas på någon slags känsla tillbaka av någon annan som haft det likadant, delar samma tankar eller bara vill dela med sig av någonting för att kunna få en på lite bättre humör när man mest behöver det.
Men dagarna går upp och ned och det är egentligen bara att acceptera och försöka att ta dagen så gott det går. Hormonerna spelar en ett spratt vissa gånger.
 
Förresten, du som gärna vill skriva någonting till mig, kommentar vill säga, behöver absolut inte vara inloggad för att skicka iväg någonting, utan klicka på knappen bredvid, till höger "Klicka här", så skickas det iväg oavsett inloggad eller inte. Fick nämligen en fråga om det innan idag.
 
Iallafall! Hör till det att jag iallafall känner mig mycket, mycket bättre idag, och känslan imorse var betydligt bättre och mer positiv än igår.
 
Hoppas ni alla får en fin måndag.



Ewa esbjörsson

Hej! Verkar som om hormonerna spelar dig ett spratt! Fullt normalt fast somliga har det kanske lite jobbigare än andra och du har ju varit med om en del och du får lov att vara ledsen. Du har säkert många som du kan prata med men de var kanske inte där just då. De finns där för dig Martina, även din mamma är jag 100 proc övertygad om. Ibland kan man inte veta att du mår dåligt och då kanske du får söka upp någon att prata med men sen är det alltid någon som inte kan hantera en sådan situation. Kram på dig, ge igen på hormonerna!

Svar: Ja, precis! Alla är vi ju olika såklart och det får man ju acceptera. Ibland har man sina dagar men som du mår jag tip top igen, så det går verkligen upp och ned med dessa jäkla hormoner ;)
Martina Lönneström



URL:


Jessica

Man har såna dagar ibland, jag med väldigt ofta nu för tiden, men man är inne i perioder. Jag vill verkligen ses snart och jag vet att det är jag som inte kunnat/orkat Men jag lovar så fort jag jobbar lite mindre och mår lite bättre så :) hoppas du förstår mig med. Man känner ju sig träffad ibland av det du skriver. Men hoppas det inte bara är mig du menar och att du förtsår mig lite :) Hoppas denna perioden som är lite jobbig just nu bara snart tar slut.
puss <3



URL: http://iiicaa.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?