Lite av det nya till kidsen.
Publicerat den

På carter´s i New York hade dem set i dem flesta bebiskläder, och som ni ser så fick man fem bodys i ett set, och på dem andra var det tex två olika bodys och en body och byxor till, eller hur det nu var blandat. Tycker jag var en helt suverän idé, har faktiskt inte sett något liknande hemma i våra butiker?
 
 
För några dagar sedan så satte jag mig ned och tittade igenom allt fint vi köpt till Ella och det nya tillskottet, och man blir alldeles varm i kroppen. Kan inte riktigt förstå att om sisådär fyra månader så kommer här finnas en till liten skatt att älska, mysa och gosa med. Kläderna man satt och vek och la in i garderoben längtar man till att kunna använda. Dem är ju så himla små och pluttinuttiga.
Ella pratar mer och mer om "sin bebis". När min bebis kommer så skall jag leka med honom, jag skall byta blöja och hjälpa mamma och pappa (vi får väl se hur det kommer att bli när det väl kommer till det, haha, gullunge). Hon ska även köpa en snutte som skall vara blå, och nappar, Små nappar för att vara exakt, och även dem ska vara blåa. Så självklart ska hon få välja ut det alldeles själv.
 
En till lillebror och en till storasyster ♥
 
Dem underbara klänningar som man inte kan få nog av. Är så glad att vi faktiskt köpte dem. Speciellt nu också när Ella bara vill ha klänningar. Innan brydde hon sig inte så mycket, men om hon får bestämma så är det bara det som gäller. Jag klagar inte, hihi.
 
Martin hittade ett par pikétröjor som vi bara var tvungna att handla. Tog i storleken större, 12 mån, i och med att dem växer så fasligt snabbt.
Ziptröjan och byxorna till höger var faktiskt det första, första plaggen vi handlade till lillebror, och dem är faktiskt inköpta av ellenojag.blogspot.com, Hannas bloppis, och dessa gick ju inte att bläddra förbi, hihi. Dem hade dimp ned i brevlådan när vi var iväg, så det var en underbar liten "present" när man kom hem. Så himla fina.
 



ellenojag

Åh så mycket fin shopping, kan tänka mig att det var svårt att inte gå helt crazy där borta!!! Den randiga klänningen (vit/marinblå) var ju alldeles alldeles underbar!! Ellen är lite avis här hemma ;) (eller kanske, Ellens mamma är lite avis är mer rätt ;)

Svar: Hihi, ja det blev lite så när man kom dit och fick se allt fint dem hade. Man skulle kunna handla allting som var där inne, herregud :) Jaa, visst är den fin. Beställer ni RL på nätet eller hur gör ni?

Ha en underbart kväll fina ni.
Martina Lönneström



URL: http://ellenojag.blogspot.com


Pamela

Du har så fin blogg, alltid fina bilder och det känns som du tar dig tid till att göra ordentliga inlägg! Hur har du gjort din header? Kram på Dig!

Svar: Tack så hemskt mycket, vad glad jag blir. Sådant som gör det extra roligt att blogga :)Jag gör det i lite olika program, men det mesta i photoshop eller ett program som heter photoscape.
Ha en underbar kväll. Kram
Martina Lönneström



URL: http://www.stjarnanp.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?