Vår, vår, du är mer än efterlängtad.
Publicerat den

Inte trodde jag att det skulle bli upp mot fem plus på termometern och kännas varmt i luften när jag steg upp i morse. Nej, jag fick minsann skrapa rutorna på bilen och minusstrecket visade sig. Men, från ingenstans tittade solen fram genom molnen, och himmelen sprack upp riktigt ordentligt. Jag firade detta med att inviga solglasögonen och min fina vårjacka från Banana Republic. Livet börjar ju liksom lite extra mycket när värmen börjar att ta sin plats. Men kanske, jag säger bara kanske, var det Lite för kallt för att ha den jackan, men jag låtsades om som ingenting och trivdes.
 
Visst blir humöret sådär underbart glatt från att ha suttit och hängt läpp i ett par månader nu och bara velat att snön och det kalla skall försvinna? Vår, vår du är mer än efterlängtad.
 



Janni - Mama till Lilly & Loah

Åh finaste du. Vad härligt vårigt det ser ut med jackan och glasögonen :) här i Karlstad skiner solen varje dag och det är underbart att vara över nollstrecket, men vi har såå mkt snö så det lär dröja innan det är vår här på riktigt.
Var är det ni bor nu igen? Skåne nånstans va? Fast du är väl inte skåning i dialekten om jag fattat rätt..? Rörigt detta för en med amningshjärna och allt :)
Kram till dig, magen och finaste Ella. Tycker hon påminner så mkt om Lilly ibland ❤

Svar: Ja, det var så himla skönt, och fast att det bara var för någon dag så fick man verkligen extra energi :) Ja, det är ju det där med snön, det brukar alltid ta sin lilla tid tills det är riktigt borta, men så länge solen är framme och förhoppningsvisligger på någon plusgrad så borde det smälta bort rätt så fort. Tyvärr tror jag på något bakslag om någon vecka, brukar alltid vara så.. men då är det förhoppningsvis det sista vi ser utav vintern på ett tag :)

Vi bor i Skåne, lite utanför, jag flyttade ned för fyra år sedan från Stockholm, men har mer skånsk dialekt än stockholms, konstigt nog ;)
Mannen är dock skåning, men har faktiskt inte sådär "bred" skånska som vissa har.

Hoppas allt är bra med er, och att du känner dig bättre. Älskar verkligen att läsa din blogg, då den är så rofylld. Inte många bloggar jag faktiskt läser, men du är en som jag verkligen fastnat för :) Du har inspirerat mig väldigt mycket med dina fina bilder, och jag har blivit bättre på att dokumentera denna graviditet än med Ella (väldigt tråkigt dock). Bilder och att skriva mer om känslorna och allt runt omkring.Det är det som är tråkigt med att vi inte alls var lika aktiva med vare sig blogg eller foton när jag väntade Ella.. men vi tar igen det nu, och mer foton på Ella när hon nu är större istället :)

Ja, det har jag också känt ;) <3
Oj vad mycket det blev skrivet nu.. så blir det ibland, hihi.

Ha en underbar dag söta ni.
Martina Lönneström



URL: http://www.innaj.blogg.se


sandra

guud så härligt de ser ut, längtar oxå till våren=) Man har till och med börjat kolla på fina vår skor och alla de fina vår färgerna=)

Svar: Jaa, jag vet.. jag längtar så himla mycket nu.. Ja, det är det bästa att går runt och kolla på fina vår och sommar kläder. Får man lite extra energi av :)
Martina Lönneström



URL:


Catty

Så fantastiskt fin jacka :) Imorgon ska vi få ännu mer vårinspiration :) !!



URL: http://catty.se


Linn

Hej fina du!
Har bara en lite fråga till dig var har du köpt dom tjusiga och tjejiga tavlorna?? Verkligen jättefin blogg Stor Kram

Svar: Åh, tack så hemskt mycket.Dem kommer faktiskt från Ö&B.. tänka sig att dem har så fina tavlor ;)
Köpta nyligen så spring iväg till närmsta och titta.
kram.
Martina Lönneström



URL: http://blueberrirs.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?