Disney on ice.
Publicerat den

Idag bar det av mot arenan för att se Disney On Ice med Ella och svärmor. En väldigt mysig tillställning tycker jag. Jag vet att jag själv varit på något liknande med min mamma när jag var liten och att jag gillade det väldigt mycket och nu går man på sådant själv med sin dotter, rätt häftig känsla faktiskt.
 
Ella hade knappt några myror i byxorna alls, utan satt så snällt och tittade på, klappade och dansade till skönheten och odjuret och dem andra filurerna.
 
I pausen köpte vi en mugg med mimmi som innehöll någon slags slush-ice, såg himla fint ut, men inte så lätt att äta dock. När vi gick hade vi en stor vatten/slush/is pöl nedanför oss, ops.
 
Nu har hon iallafall invigt den även hemma och självklart med saft och is.
 
 



lejjne

jag gick också alltid på det när jag var liten :) så mysigt!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?