Ett löfte.
Publicerat den

Har tänkt lite på det här med nyårslöften, varför man egentligen, för varje år har någonting som man skall lova sig själv (men som med största sannerlighet inte blir av) att göra, eller inte göra.
 
Detta år har jag inte haft något löfte mer än att man får hoppas att må bra även detta år.
 
Skulle jag dock få välja ut någonting så är det väl isåfall att inte lägga ned så mycket tid till att lägga energi på onödiga saker, som att jaga folk som "inte verkar vilja bli jagade", och med det menar jag att inte försöka, för hundrade gången få ihop någonting, som en fika, eller bara träffas för lite "catch-up" när man förstår i slutändan att det ändå inte blir någonting.
 
Jag är trött på det och energin har ibland kokat över på dessa små saker, så varför inte lägga ned tiden på människor som verkligen behöver det och som ser till att saker händer, människor som vill ta sig tid för just dig och din vänskap.
 
Jag vet själv att jag inte är en klippa på att höra av mig varje gång eller hitta dagar att ses på, och det är med detta som jag hoppas bli bättre på och att även andra tar sig tid till. Pratade med en väninnna i telefon härom dagen och sa senast då att "Vi är rätt dåliga på att höra av oss, hur länge sdan var det nu vi sågs?".
 
Lägga ännu mer tid på min fina familj och vänner är vad jag skall göra, för dem jag har nära mig är dem absolut bästa. Det är ju faktiskt det värdefullaste vi har.
 
 
 
 



Elin

Har försökt jaga dig, men då får man väl lägga ner

Svar: Jeg menar inte att jag är välrdens bästa på att höra av mig heller, och med detta menar jag också att jag skall bli bättre, men att jag inte skall lägga ned onödig tid på saker som är helt orelevanta. Finns positiva saker att tänka på som ger en dubbel glädje :)
Martina Lönneström



URL:


Elin

Okej :)

Svar: :) svårt att få till allting, men va fan, det blir inte svårare än vad man gör det till ;)
Martina Lönneström



URL:


Catty

Jag är glad över att ha dig i mitt liv, fina, fina du <3 :)

Svar: Tack för att jag får ha dig i mitt liv <3
Martina Lönneström



URL: http://Catty.se


Elin

Nä precis man behöver inte göra det så himla komplicerat :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?