Första BM-besöket.
Publicerat den

Första BM-besöket är nu gjort och som varje gång är det trevligt att träffa henne. Har känts rätt med henne från första stund.
Mätte inte magen idag, utan det tar vi om två veckor, men lyssna på lillens hjärta fick vi göra och det lät verkligen jätte fint. Blir liksom ännu mer verkligt när man hör att det finns ett till litet hjärtslag.
 
Fick tillbaka alla svar på proverna jag tog förra gången, och allt såg fint ut där. men som jag hade räknat ut själv kom jag inte undan järntabletterna denna gång heller, men det gör absolut ingenting. Nu förstår jag varför jag varit lite extra trött och huvudvärk. Så nu har jag precis varit och inhandlat dem. Dock vet jag att man blir väldigt hård i magen av dem, och som min mage har lite uppror redan nu, så fick jag tipset att handla innolaxol.
 
Får vi se om det vänder till det bättre. Nästa besök är om två veckor och det skall det tas lite fler prover, lyssna på bebis hjärta igen och mäta magen.
 



Mamma till William och Wilma

God eftermiddag..Så bra att det gick bra hos barnmorskan..Alltid mysigt att få höra bebisens hjärta slå så fint..svårt att beskriva,,man måste vara med om det själva för förstå den där känslan :)
Ja nu längtar man till sommaren och alla färska bären som odlas här i Sverige.Ha en fin eftermiddag.kram



URL: http://blondis81.blogg.se


Elin

Åhh alltid speciellt med första bm besöket och att få höra hjärtat slå, en oslagbar känsla :) blev också jättehård i magen av niferex



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?