Kul att kunna dokumentera.
Publicerat den

Åh, vad detta är mysigt, att kunna lägga ut bilder på lilla magen nu när man går in i en ny graviditetsvecka. Kul att kunna gå tillbaka och se hur mycket den faktiskt har växt. Tycker det är enklare på något sätt att se det på bild än i verkligheten.
 
Jag satt för någon dag sedan och gick igenom gamla foton när jag väntade Ella, och det kan jag säga gick undan i en väldans fart. Vi var verkligen super dåliga, tyvärr, att ta bilder på magen, och om vi har gjort det är det i en sådan sunkig miljö att bilderna blir tråkiga ändå.
 
Man var väl inte så high tech på samma sätt, och brydde oss inte så mycket om kameran i dem sammanhangen då. Känns faktiskt väldigt tråkigt nu när man hade velat kunna gå tillbaka och jämföra vecka för vecka.
Även bilderna man jämför med då när Ella var liten, till nu när hon är större är också en stor skillnad. Fick ta bort så mycket som bara var blaha. Som sagt, man ångrar sig såhär i efterhand, och speciellt nu när man väntar en till och tycker att det är roligt att kunna dokumentera för varje händelse.
 
Fotona jag tar nu är med stativ och det fungerar väl ändå helt okej. Själv känner jag dock att bilderna blir rätt gryniga och att vår lägenhet känns rätt så mörk i allmänhet, speciellt när man skall ta foton. Hade velat lära mig mer om vår kamera och alla inställningar som finns, för jag älskar verkligen att fota, och vart vi än går får systemkameran följa med. Får ta en dag till att bara sitta och pilla med kameran och hitta dem olika inställningarna för det är inte fel på den då den är relativt ny. Sålänge få detta duga och man blir väl bättre för varje gång man skall ta nya foton.
 
Men.. nu väntar soffan med lite fredagsmys. Ha en underbar fredag fina ni och fortsätt läsa och kommentera (jag svarar såklart på dem i bloggen) för jag blir ju så glad, hihi.
 



ellenojag

Åh vad fina bilder!
och härligt att du ändrat färgen när man kommenterar, lite lättare att se nu :)
mysig helg på er!! KRAM



URL: http://ellenojag.blogspot.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?