Magen växer, och The Big City väntar.
Publicerat den

Börjar hända en hel del med den "lille" kulan på magen. Den spänner till titt som tätt och blir stenhård emellanåt. Den börjar växa sig mer och mer uppåt, och bli mer rund.
När jag låg på sidan i soffan så fick jag mig en riktig kick på ett flertal ställen. Men så fort man skall visa det för sin käresta så slutar han såklart.
Är inte det väldigt märkligt? Oavsett hur länge han än tittar eller känner på magen så händer det ingenting, men så fort han går eller tar bort sin hand så börjar han buffas igen, haha, retsticka.
 
Köpte mig ett par H&M tights, och himmelen vad sköna dem är. Vill ha dessa i flera olika färger, men som det verkar nu fanns det bara i svart. Kanske någon annan som vet?
Hade två strumpbyxor som är av märket mama, även dem från H&M, men dem gick sönder snabbare än jag hann blinka. Så är det dock med alla strumpbyxor, rätt vad det är så har man en reva. Så nu är det dessa tights och ett par jeans som jag använder flitigt.
 
En del tröjor kan jag fortfarande ha och även klänningar som jag hade innan graviditeten, men så vet jag att det går i rask takt. Så jag hoppas på att få med mig en del hem från vår resa, för nu är både min och Martins garderob rensade med kläder som man har sparat för att "- det där kan jag ha nästa sommar", och kan nu uppdateras med nya, fina kläder.
 
Imorgon bär det alltså av till "the big city" och kommer inte att ha tillfälle att uppdatera dessa dagar. Men så fort vi har landat och kommit hem så kommer det självklart nya uppdateringar så som vår resa och nya magbilder, för den kommer säkert ha hunnit växa på dessa dagar.
 
Ha det underbart här hemma fina ni, så hörs vi när vi kommer hem igen.
 
 



Jessica

sv: vad störrit att svaren inte kommer upp på den andres blogg, då är det bättre man svarar här som man gjorde innan i stället. Lätt att man missar svaret annars ju.

Ni får ha en super trevlig resa gumman. Hälsa Martin och Ella Hon får krya på sig.
Hörs sen när ni är hemma igen!
puss



URL: http://iiicaa.blogg.se


Matilda

Ha en underbar resa! Puss&kram

Svar: Tack sötnos!
Martina Lönneström



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?