Riktig Ella-helg.
Publicerat den

Idag är det badhuset som kallar, och skönt skall det bli. Nu kommer jag dock hålla koll på henne ännu mer, för inget negativt skall gå på repeat denna gång.
 
Hade tänkt att vi skulle haft lite mysfrukost här hemma jag och Ella, då mannen är på fotboll, fick precis ett sms av honom att dem vann matchen, jippi, och till det hade vi bjudit in våra vänner. För jag menar vad hade inte varit bättre en dag som denna? men mot min förvåning kunde Ingen komma, så det var väldigt tråkigt, men så blir det.
 
Denna helg har verkligen varit en Ella helg, gjort allting hon gillar, ätit det hon älskar och såklart lördagsgodis på det är ju pricken över i:et. Vi åker som sagt till New York på onsdag förmiddag och ville få ut så mycket tid med vår älskling som möjligt och det känns verkligen som att vi har fått det, så det kommer att kännas bra i magen när vi väl åker.
Jag vet att jag kommer att sakna henne otroligt mycket, men jag vet även att hon kommer att ha det riktigt bra här hemma då hon får mysa med både sin farmor och faster som kommer hit dessa dagar. Viktigt att få denna tid ihop för dem också, utan att behöva ha oss runt sig samtidigt, för det blir alltid skillnad.
 
 
 



elin stridh

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)



URL: http://elincecilia.com/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?