Stora damen.
Publicerat den

 
Vår tjej börjar bli riktigt stor och det är så himla kul att kunna ha mer och mer saker gemensamt med varandra. Hon har haft nagellack på sig innan, men det har varit mer lack, som inte synts så mycket, då jag själv har suttit och målat mina.
Igår ville hon ha något med lite mer färg, så jag hittade två längst in i skåpet, ett gult och ett rosa, så det fick bli det rosa. Vad stolt hon var efteråt och ville ringa mormor direkt och berätta. Hon älskar att ha spännen och toffsar, och just nu är det pippi långstrump som gäller (två toffsar på sidan).
Hon har haft sina toffsar och spännen i en liten lila neccesär innan som har varit lite svår att hitta i, men som jag nu har hittat den perfekta asken att ha dem i, så fick det bli den. Kan hon enklare leta fram det som hon vill ha, men just nu känns det dock rätt så kalt där i och måste därför införskaffa nya, inte mig emot, hihi.
 
 
Tillbaka till det med pippi långstrump, så är det hon som gäller just nu, om inte bara att hon sjunger "här kommer pippi långstrump.." tusen gånger om, så skall det vara pippiklänningar, pippistrumpbyxor och toffsar som hon. Ibland blir det tillochmed små diskussioner på morgonen då hon alltid vill ha en viss pippiklänning, och är den smutsig, ja, då blir det sura miner.
 
 Stora damen, hur har tiden gått så fort? och snart är du storasyster också. Den absolut bästa såklart.
 



Michan

Det saknar jag mest med att ha två söner att måla naglar och göra fina frisyrer.

Svar: Jag förstår det. Men två underbara och friska söner är också helt underbart ;)
Martina Lönneström



URL: http://michantheoneandonly.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?