Besök och Lomma.
Publicerat den


Dagen har varit betydligt bättre, och natten också. Vi hade finbesök av min vän Jessica som hade med sig gott till frukost och gott till fika. Precis då var Leo inte på sitt bästa humör utan ville visa henne att han kunde skrika, Högt. Efter lite mys hos mig så somnade han tillslut och därefter sov han i flera timmar så vi kunde prata i normal nivå och när hon sedan hade åkt hem hann jag både sola lite på balkongen och få mig en snabb dusch.
 
När familjen var hemma packade vi in oss i Volvon, med både parasoll, badkläder och solstol och körde mot Lomma Beach. Äntligen kunde vi komma dit, tänk vad man har längtat, ett helt år sedan sist. Martin och Ella sprang direkt ned i vattnet medans jag satte mig en stund i solstolen och läste. Efter ett tag vaknade Leo, och det var dags för lite mat. När vi kände oss färdiga åkte vi och köpte glass.
 
 
Nu på kvällen har Leo alltid sin lite sämre tid och han kan ligga och amma nu i flera, flera timmar och nu kunde jag gå ifrån en liten, liten stund (fast att jag hör honom skrika i rummet bredvid med Martin, tyvärr) ingen direkt avslappning med att sitta och skriva, så fingrarna glöder, phu! Ja, vi får se, amningen gör att hela jag är utpumpad, och så länge han ligger där känns inte helt normalt. Vi får som sagt se om vi hittar någon bättre lösning och tack snälla rar ni för alla fina kommentarer med både push och tips. ♥
 



Janni Cranning

Va fin du är gumman. Va söta barnen är och va stranden ser ljuvlig ut!!! Ärligt talat! Skåne kallar på mig :)

Svar: Tack fina du. Ja, det är ett måste <3
Martina Lönneström



URL: http://innaj.blogg.se/


Caroline - Foto | Gran canaria | Mamma

Tack så jätte mycket!! :)

Det ser inte helt fel ut hos er heller :)



URL: http://carrosungar.blogg.se


Madde - Mamma till Liam

Vilka fina bilder på er :)
Hoppas det löser sig för dig med amningen!

Svar: Tack snälla. Ja, det känns okej nu, men ändå kompletterar vi med ersättning emellanåt.
Martina Lönneström



URL: http://maddecarlssson.blogg.se


Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

Åh, ge mig fler stranddagar tack! Underbart ju!

Svar: Hihi, eller hur. Nu känns det dock som att vädret vänt igen och det är kallt och jäkligt.. vart är sommaren?
Martina Lönneström



URL: http://www.emmgus.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?