Ellas sommarfest.
Publicerat den

Hade glömt hade skriva om Ellas sommarfest. Jag hade tagit på mig att samla ihop pengar till fröknarna, fast att jag var höggravid och inte riktigt visste när lillebror skulle komma (som man aldrig vet). Det blev faktiskt att han tittade ut innan festen skulle hålla till, men jag och Leo stannade ändå hemma då smittrisken är som störst i början och dagis är kanske inte det bästa stället att gå på då. Martin tog därför tag i presenterna och köpte varsin champagne, choklad och ost (Skånemejerier såklart, hihi) och allt detta i varsin vattenkanna, och hur bra blev inte detta?
 
Fina prinsessan. Jag tyckte självklart att det var väldigt tråkigt att jag inte kunde vara med, för jag hade verkligen sett fram emot det. Ella börjar på den stora avdelningen till hösten och tyckte själv att det var lite speciellt denna gång. Men med en underbar man som hade fixat allt detta så var jag inte alls orolig, även foton och film har jag fått se, så lite kändes det i alla fall som att vi var där med dem i alla fall.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?