Onsdag.
Publicerat den

Natten till idag har varit betydligt bättre och har faktiskt fått sova i flera timmar fram mot morgonkvisten. Ella kom in i samma veva som jag och Leo gick upp för att byta blöja, och med lite välling för henne la vi oss i sängen och slumra till en stund alla fyra.
 
Jag och Leo lämnade Ella på dagis och sedan tog jag mig en lång promenad i solskenet. Skönt efter en intensiv dag dessförinnan med mycket skrik och magont (verkade det som)
 
Nu har vi en "pigg" liten kille uppe hos oss och skall snart försöka få i honom det sista målet (förhoppningsvis) innan vi kan sova i ett par timmar, om det nu är en sådan natt som går bra vill säga.
 
 
Bästa, fina pojken och jag.



Denise - mamma till Noah!

Vilken fin bild på er!

Svar: Tack snälla! :)
Martina Lönneström



URL: http://danajs.blogg.se


Emma

Åh, hoppas han slipper ha magont. Vad fin skjorta han har! Kram på Er!

Svar: Ja, han verkar mycket bättre nu med magen, köpt droppar som verkar hjälpa :)
Martina Lönneström



URL: http://nosslikse.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?