Dagens lilla mamma.
Publicerat den

Dagens lilla mamma.
Militärgröna Chinos från H&M´s mama-avdelning och toppen är från Kappahl. Jag fastnade direkt för byxorna och väldigt skönt att kunna byta av med det oändliga svarta. Leggins är underbara, och jag skulle inte kunna vara utan dem nu, men ombyte behövs. Toppen hittade jag på kappahl, trodde inte att jag skulle hitta någonting där inne, men även den fastnade jag för. Snyggt med det öppna där bak och denna kan jag nog växa lite till med.
 



Emelie

Snygging :)



URL:


Sofia

Grymt snygga byxor. Syn att det var på mamma avd,hade själv velat ha sådana =)

Svar: Haha, ja, men det borde ju finnas i vanlig modell också tycker man :)
Martina Lönneström



URL:


Therese

Har dom mammakläder på kappahl? Tänkte på toppen, den var fint!

Svar: Nej, det är inget mammaplagg.. :)
Martina Lönneström



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?