Lördag.
Publicerat den

 
God morgon ni fina. Hoppas ni alla har haft en mysig morgon och vaknat upp till en gnutta sol i varje fall. Här är det sol minsann, men kallt så in i, och blåsten är inte direkt att leka med.
Ella har precis blivit skjutsad till sin farmor för lite Ella/farmor-tid, och det uppskattas alltid.
Jag passade på att fota magen lite när dem var iväg, men det är inte så himla lätt att göra det själv. Har visserligen stativ, men hade behövt inhandla en fjärrutlösare för bästa resultat, sedan kan jag inte direkt hurra för ljuset i vår lägenhet, värdelöst ljusinsläpp med andra ord. Trist när bilderna blir så grådaskiga.
 
Som jag har skrivit innan så är jag väldigt besviken på mig själv att jag inte la ned lika mycket tid på att fota graviditeten med Ella som jag gör nu, och man har egentligen ingenting att jämföra med på bild. Vet att det har mycket att göra med att vi inte hade vår systemkamera då, utan gick runt med en liten sliten kamera. När vi väl införskaffade oss en riktig en så hade Ella hunnit bli ett par månader. Jag vet att tiderna förändras, och jag kan inte göra någonting åt det, så jag är glad att vi tagit tiden till det nu istället. Så är det, och så får det bli.
 
Vi använder oss av en Canon EOS 550D med ett EFS 18-55mm zoom. Nöjda är vi med den, men det är egentligen bara det där att man skall ta tiden till sig att verkligen förstå sig på alla funktioner, som ljus, inställningar etc.
 
Nu får vi se vad vi hittar på när Ella är iväg, men när vädret är som det är blir man inte direkt sugen på att gå ut, men jag kanske kan åka iväg en stund och titta lite nytt till garderoben. Behövs kan jag säga.
 
Hoppas ni får en mysig lördag och ta hand om varandra.
 
 



ellenojag

Världens finaste mage!!!

Svar: Tack finaste Hanna! :)
Martina Lönneström



URL: http://ellenojag.blogspot.com


Janni - Mama till Lilly & Loah

Fina fina du med fina fina magen 💗



URL: http://www.innaj.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?