Fredag.
Publicerat den

Underbara tossan och jag innan vi gick ut, båda satte på sig shorts och det var för första gången i år som vi båda hade det på oss ute.
 
Efter att jag hämtat hem henne från dagis, med cykeln såklart då hon fick cykla dit i morse, så stannade vi till en stund på lekplatsen. Brukar bli som en vana nu, och vad gör det, helt fantastiskt väder att man knappt vill gå in. Vår lägenhet blir så otroligt varm på somrarna också, så fläkten står på och balkongfönstren är öppna.
 
Vi gick hem en snabbis för att få i oss lite att äta, titta till lilla pappa här hemma som tyvärr har gått och blivit sjuk. Hög feber och som nästintill har sovit hela dagen. Proppat i honom lite Alvedon emellanåt, lagt en kall handduk på hans panna och gett honom vatten. Så nu jäklar får vi hoppas på att denna bacill vill ta sitt pick och pack och dra.
Vi gick i alla fall ut en stund igen och herregud vilken värme, det är Underbart, precis detta vi har pratat om hela tiden och nu är den äntligen här, VÅREN! känns i och försäg mer som sommar i luften.  
 
Vi stannade vid en lekplats här intill och åkte både linbana (ja till och med denna höggravida hoppade upp på linbanan och åkte ett par gånger, folk måste ju trott att jag var galen) gungade och gungade lite till. Älskade ungen tog av sig skorna när hon sprang ned i sanden, det är verkligen tecken på värme.
 
Nu har hon precis badat och vi har ätit glass tillsammans, vårt fredagsmys som vanligt, och nu ligger hon till sängs och jag hör nog nästan hennes snarkningar nu.
Får gå in och titta till min stora älskling också innan jag sätter mig i soffan och har lite fredagsmys till i min ensamhet.
 
Hoppas ni alla fina där ute får en fin kväll och helg och tack ännu en gång för att ni är så goa med era fina kommentarer och hälsningar. Mer, mer, mer ♥
 



Madde - Mamma till Liam

Så härligt att det fina och varma vädret äntligen kommit! Så härligt när man kan vara ute och leka! :)

Svar: ja, helt underbart! Det är verkligen som att allting börjar leva igen :) Varför ha vinter när man kan ha det så här?
Martina Lönneström



URL: http://maddecarlssson.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?