Hemkomna.
Publicerat den

Hemkomsten gick så himla bra igår. Dock kände han nog på sig att någonting skulle hända innan vi skulle åka hem, kändes väldigt orolig och ville amma hela tiden och va jätte ledsen. Precis som sin storasyster.

När vi väl kom därifrån och satte oss i bilen var han lite ledsen tills det att vi
Började rulla och han somnade.

Sov i flera timmar hemma, så det behövde han verkligen efter dagens oroligheten.
Storasyster och farmor kom hit och Ella ville ha honom i knäet och hon var så glad och så stolt. ❤

Natten har faktiskt gått väldigt bra för att vara första dagen/natten hemma. Har dock inte haft koll på tiden men jag somnade till varje gång jag ammade honom och tiden emellan jag la honom i hans säng och han skulle äta igen så har man kunnat sova lite.

Ella vaknade vid fem tiden och fick komma in till oss, och efter det var vi alla vakna och uppe i varv. Ella kunde såklart inte somna om, och det är inte så konstigt med alla nya intryck och en liten pojke att lära känna.

Man lever fortfarande i sin lilla bubbla och mår jätte bra.
Har en man som är helt underbar och hjälper till med sysslorna hemma, samtal till alla möjliga ställen och allt annat som behövs göras.

Återkommer senare med lite mer om förlossningen och allt däremellan.




Sarah

Så stolt hon ser ut! :) Underbar bild!
Skönt att första natten hemma gick bra, hoppas det fortsätter så :)

Svar: Hihi, tack snälla! Ja, verkligen, i natt var det lite mer vaket, men mina bröstvårtor är rätt så sköra just nu, och det gjorde mycket att det var jobbigt också, känns dock bättre nu så förhoppningsvis kommer det gå ännu lite bättre i natt :)
Martina Lönneström



URL: http://lovefroms.blogg.se


Catty

Ihhh lilla fina Leo :) Och vilken stolt storasyster :) Så himla söta :) <3

Svar: Hihi, uuuunderbart!! Ella är så stolt, varje gång hon kommer hem från dagis så har hon ett litet underbart leende och frågar efter lillebror <3
Martina Lönneström



URL: http://catty.se


EwaEsbjörnsson

Så stolt storasyster!

Svar: Jätte stolt :)
Martina Lönneström



URL:


Jennie Nilsson

Hej!
Grattis till er fina pojke!! Du och jag har/hade samma beräknat datum och än så länge är jag fortfarande längtande och mycket gravid:-) Jag ser att er pojke heter Leo och jag har en pojke på snart 3 år som just heter Leo;-) o jag väntar en flicka nu. Tycker bara att det är lite roligt med samma beräknat datum och samma fina val på namn till våra barn;-)

All lycka till med er lille pojke!!

/ Jennie

Svar: Tack snälla! Ja, åh, vad spännande, du får skriva igen när hon kommer ut :) Ja, verkligen. Leo är så himla fint, och det klingar så bra med Ella! Lycka till, det kommer nog komma när som helst. Håller tummarna! KRAM
Martina Lönneström



URL:


Therese

Grattis, vilken fin pojk ni fått :)

Svar: Tack så mycket :)
Martina Lönneström



URL: http://taazzsih.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?