Lite förändringar.
Publicerat den

Före:
 
Efter.
Nu har jag verkligen inte gjort mycket ändringar, egentligen, i Ellas rum, och det ser man. Detta ville jag egentligen bara visa i och med att jag inte har handlat något som komplement till detta utan jag har, som tips, flyttat vimplarna från att ha varit som "fastklistrade" på väggen till att sätta dem tvärs över istället. Det hela gjorde att rummet fick ett helt nytt lyft.
 
Jag hängde även ett par klänningar på Ellas hylla och det hela gjorde också att rummet fick ännu ett lyft, det gjorde att den vita, kala platsen fick lite färg. Slutligen pippihuset som ställdes på bordet gjorde det hela komplett. Nu gäller det bara att införskaffa lite små saker, såsom gardiner, kanske måla om hyllan till vitt, när jag kan ge mig på det och kanske någon tavla/hylla att sätta lite fina foton på Ella och hennes kompisar.
Det jag håller på med nu är lite målning på ett par bokstäver jag tänkte sätta upp på väggen eller ha ståendes på hyllan.
 
Vad tycker ni? Ytterst lite skillnad, men ändå en bit på vägen.. Tack så hemskt mycket för era tips och råd.
 



Malin Hedlund

Det blev ju jättebra!! Tänk vad lite förändringar kan göra :-)
Kul att Ella har pippihuset! Hade Livan sett det hade hon varit avis, hon älskar det ;-)
Hoppas ni får en fin dag! KRAM

Svar: Ja, ändå helt okej, just för att inte ha köpt något komplement än :) Åh, ja, vi köpte det faktiskt till Ella för någon vecka sedan och det var mycket för att en kompis till henne har ett och hon pratar om det Hela tiden när hon har varit där och lekt :) Så det fick bli ett inköp till henne också. Hon älskar verkligen pippi, och pippitoffsar är ett måste, hihi.

Tack detsamma finisar. Kram.
Martina Lönneström



URL: http://annamalinform.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?