Söndag.
Publicerat den

 
Underbara vår och sommar är här. Idag har det dock varit en väldigt regnig och grå dag, men ändå väldigt varmt och kvavt.
 
Jag sover inte bra på nätterna sedan flera veckor tillbaka. Vänder och vrider på mig, drömmer konstiga drömmar, uppe och kissar från och till hela natten, ligger och lyssnar om Ella kommer att vakna, sammandragningar, ont i ligamenten (måste det nog vara) och är det inte det, så är jag vaken och kan inte sova helt enkelt. Herregud, man är verkligen som ett vrak när man väl skall gå upp, så idag fick Ella mysa med sin farmor medans jag och Martin kunde sova i ett par timmar till.
Ibland kan jag känna att jag får allt blod i huvudet, ungefär som när man hänger upp och ned, men detta händer från och till när jag ligger i soffan eller sängen. Även nu när jag sitter upp. Är det någon som känner igen symptomen?
 
Foton av: Martin
 
Var ute och gick en runda innan det var dags att hämta hem en blöt och trött Ella igen, hade varit ute och haft det super kul i regnet. Eftermiddagen har bestått av det vanliga med middagslagning, spelat lite fotboll inne i vardagsrummet och busat med kurragömma, ja det vanliga ungefär. Nu är man slut igen, så efter att Ella nu nattats så blir det godis och finalen i mästarnas mästare.
 
Ha en underbar kväll vänner.
KRAM



Frida & Filippa

Vilka fantastiska bilder!

Jag hade BF 8 juni förra året, tyckte det var tufft sista veckorna i värmen. Men det glömde man fort när man fick träffa sitt lilla mirakel :-)

Svar: Åh, tack snälla! :)
Ja, det brukar bli så, och plus att man ändå haft det bra tills nu :)
Nu längtar man såklart till den lille kommer.
Martina Lönneström



URL: http://fridafabulous.se


Hanna Karlsson

Hoppas att du får sova bättre i natt!

Svar: Ja, tack så mycket. Denna natt blev lite bättre i alla fall.. men ändå så himla trött :)
Martina Lönneström



URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Stina

Hej! Hamnade på din blogg av en slump! Väntar också mitt andra barn med BF om 4 veckor. Jag har det precis som du om nätterna, fruktansvärt :(
Och det där med känslan av att blodet är i huvudet känner jag också.. lite scary!
Kram Stina

Svar: Åh, vad roligt. Välkommen :)
Ja, ush, så här i slutet är det rätt så tungt, men haft en väldigt bra graviditet ändå, skönt :) Ja, det där med blod i huvudet känns väldigt obehagligt, men om du har det också så borde det kanske inte vara några större problem :)
Martina Lönneström



URL: http://stinolino.wordpress.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?