Underbara "sommardag".
Publicerat den

Fantastiska "sommardag" som jag egentligen trodde skulle bli mulen och kall. Underbart att vakna upp till fågelkvitter och en dotter som sov enda till halv nio, rekord.
 
Idag vankades det play date med vår fina vän Catty och lilla magen. Hon är nämligen bara fem veckor efter oss, och man längtar ju verkligen ihjäl sig. Tänker på alla mysiga dagar, precis som idag, vi kan ha tillsammans och bara va helt enkelt.
 
Vi åkte och träffade henne vid ett ställe här i närheten, Bjärred. Tänkte att en glass i solskenet skulle vara helt på sin plats för att sedan orka med all lek på den fina lekplatsen dem här nere vid vattnet. Är verkligen ett guldläge.
Vi bredde först ut oss på en filt och blickade ut över havet, kladdades lite med glassen som hade blivit allt för rinnig på den lilla biten vi gått ned och gick sedan ned och kände på vattnet. Över förväntan, var faktiskt riktigt skönt. Okej, nu ska jag inte vara sån, vi kände faktiskt bara på det "lilla" grunda vattnet som ligger precis där ni kan se på fotot, och det var väl sådär fesljummet, men äsch. Vi säger att det var varmt, hihi.
 
Lekplatsen var nästan helt proppad men in och tog plats gjorde Ella och Catty såklart och efter det tog vi en promenad ut på bryggan, som är ca 300 meter lång. Så fram och tillbaka på den blev ju faktiskt en bra "träning" för idag. Dem har nämligen en restaurang där ute som jag och Martin åkte till första gången vi hade lämnat Ella till hennes farmor för första gången. Räkfrossa med champagne, inte dåligt.
 
Underbara radarparet.
 
Fina tjejer och där ser ni den fina magen också. Underbart. Tack för en fin eftermiddag min älskade, fina vän. ♡
 
 
Nu har vi precis varit och hämtat hem vår älskade i stan, så nu är vi äntligen tillsammans igen, längtat så.
 
Jag har verkligen haft en super fin långhelg med min älskade dotter, och vi har verkligen kunnat njuta och ha det bra, inget tjafs eller trots alls. Tack Ella, för att du är just den tjej som du är. Älskar dig! ♡
 



Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

Men så skönt! Jag hoppas värmen kommer tillbaka hit med snarast!

Svar: Åh, ja verkligen helt fantastisk! Man kan inte riktigt förstå att våren/sommaren faktiskt är här, och man kan lägga vinterkläderna åt sidan, ÄNTLIGEN! Var är det ni bor? Ha en underbar dag :) KRAM
Martina Lönneström



URL: http://www.emmgus.blogg.se


Catty

Hihi jag lånade några bilder härifrån, kära du <3 Hade verkligen en helt underbar dag tillsammans med er! Tack för att ni finns i mitt liv! <3

Svar: Du är verkligen så fin min vän! Ella älskar dig, och jag älskar att se henne så glad och busig med dig.. Underbart att se när hon sprang till dig när vi precis träffades. Uppskattas så att du verkligen tar för dig med henne och vill vara med henne, och det känner hon också! Bästa du! <3
Martina Lönneström



URL: http://catty.se


Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

Vi bor i Alingsås, hade några fina dagar förra veckan men idag är de bara 8 grader och de känns lite väl kallt :(

Svar: Åh, men helt plötsligt står termometern på närmare 20 grader utan att man tänker på det.. ;)
Martina Lönneström



URL: http://www.emmgus.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?